Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

142 berichten • Pagina 1 van 8

Gebruikersavatar
Maarten A
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
43
Lid geworden op:
ma 26 dec 2011, 15:42

Mijn bouwsels - 14 mei. p. 14 Modern Huis

-Link naar mijn uitwisselingspagina, mocht je geïntersseerd zijn :): https://www.thesims3.com/userExchange.h ... sona=MrtnA



Hey iedereen,

Ik ben geheel nieuw op dit forum. Mijn naam is Maarten en ik ben 16 jaar. Een vriendin van mij, die ook ergens op dit forum actief is, zei dat ik mooie huizen kan maken, en adviseerde mij een account te maken en ze te posten, en dat heb ik dus gedaan ;)
Ik hoop met mijn eerste huis een goede eerste indruk achter te laten :)
Hoewel... 'huis' is misschien niet helemaal van toepassing...:
Afbeelding
Het is zeg maar meer een kasteel... (A)
(Ja, de stenen zijn niet echt heel mooi. Ik heb het kasteel ook met (van dichtbij) mooier passende stenen geprobeerd, maar van een afstandje zag dat er echt... afschuwelijk uit ;) )
Nog een plaatje, ditmaal van de achterkant:
Afbeelding

Het kasteel bestaat eigenlijk uit een soort centraal kasteel, met daaromheen nog een 2e ringmuur. Tussen de buitenste muur en de binnenste muur staan een aantal huisjes, die een soort (héél klein) stadje vormen:
Afbeelding

Nogmaals de 'stad':
Afbeelding

Afbeelding
Boerderijtje binnen de muren, handig bij een eventuele belegering

Afbeelding
De stal, ook nuttig (H)

Afbeelding
Uitzicht vanaf de (vanaf de voorpoort gezien) linkervoortoren van de buitenste muur

Afbeelding
De hoofdpoort zelf. Let s.v.p. niet op de witte uitsteekseltjes aan de torens. Dat zijn foutjes in het spel, het lukte me niet ze weg te krijgen :(

Afbeelding
De zijpoort, voor als je van de achterkant komt en te lui bent om via de hoofdpoort te gaan ;)

Afbeelding
De binnenplaats van het centrale kasteel. Dat raam links hoort bij de kapel. Rechtvooruit is de keuken, met daarboven de slaapkamer van de vorst.

Afbeelding
Afbeelding
De kapel van binnen.

Afbeelding
Een beetje donker, maar ik hoef waarschijnlijk niet uit te leggen dat dit het toilet is... ;P

Zo, nu nog even een aantal plaatjes van het kasteel verdieping voor verdieping:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingHet kasteel is nauwelijks ingericht, ten eerste omdat ik weinig meubels kon vinden die voor middeleeuws konden doorgaan, en ten tweede omdat ik niet echt heel goed ben in inrichten...
(en misschien ook wel omdat ik een ietsiepietsie lui ben (A) )

De foto's zijn trouwens soms een beetje raar uitgerekt, dat komt omdat ik de foto's velal heb gemaakt met de tab-knop modus, en dan is alles een beetje vervormt. Jammer, maar het is niet anders. Anders had ik die foto's namelijk nooit kunnen maken ;)

Nou, dat was hem dan.
Ik hoop dat jullie m'n werk mooi vinden. :D
Voor commentaar sta ik open, dus ga je gang ;)
Groetjes, Maarten :)

Laatst gewijzigd door Maarten A op ma 14 mei 2012, 17:59, 12 keer totaal gewijzigd.

Hoe zou ik toch heten...
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Mijn bouwsels

Ik kan de screens niet zien. :o Ik heb nog gekeken of ik het kan fixen, maar ik kan ze ook niet op imageshack zien. ;o
Trouwens, screenshots maken is erg gemakkelijk. :) Je hoeft enkel de c-knop in te drukken. Je kan de screenshot dan vinden bij je documenten/electronic arts/screenshots.
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: Mijn bouwsels

^ Er wordt aan gewerkt, hij is nu aan het eten =)

Mooi kasteel, Maarten =) K heb de eerste 3 foto's gezien, en daarna werd ik te lui, maar die waren al erg mooi n_n

EDIT: Wooow 0_o

Laatst gewijzigd door nonnieven1 op wo 11 jan 2012, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
Maarten A
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
43
Lid geworden op:
ma 26 dec 2011, 15:42

Re: Mijn bouwsels

Bijgewerkt. Ze zijn zichtbaar nu. Foutje met de links... :$
Lekker begin van m'n huizenbouwtopic trouwens XD
Hoe zou ik toch heten...
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Mijn bouwsels

Pfeew, cool hoor. :) Knap dat je zoiets groots kan maken, ik raak dan altijd zo snel in de knoop. :P
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Maarten A
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
43
Lid geworden op:
ma 26 dec 2011, 15:42

Re: Mijn bouwsels

Ik weet dat ze weghaalbaar zijn met het hamertje ;) Er waren eerst nog véél meer witte stukjes. Om een of andere reden kon ik deze drie echter niet verwijderen... :(
Hoe zou ik toch heten...
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Mijn bouwsels

Wauwie, echt gaaf man ;o
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Maarten A
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
43
Lid geworden op:
ma 26 dec 2011, 15:42

Re: Mijn bouwsels

Dank jullie allen, ik ben blij dat m'n creatie zo goed aankomt bij iedereen :D
Ik doe m'n best zo snel mogenlijk een 'gewoon' huis te maken en daarvan foto's te uploaden, maar gezien ik volgende week een proefwerkweek heb vrees ik dat jullie nog even zullen moeten wachten ;P

@Loungefan: Het zijn stukjes vloer (eigenlijk zelfs stukjes plafond), moveobjects werkt dus helaas niet :(
Het zou eigenlijk weg moeten kunnen worden gehaald met het hamertje, maar als ik het hamertje er op richt licht het niet op, en als ik klik gaat het dus ook niet weg... :(
Nou ja, zolang dit niet te vaak voorkomt vind ik het niet echt een ramp... ;P

@ Kaliope: Zo'n 4 dagen, maar dan wel steeds 's avonds ;)
Hoe zou ik toch heten...
Gebruikersavatar
Kaliope
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
wo 31 aug 2011, 18:37

Re: Mijn bouwsels

Maarten A schreef:
@ Kaliope: Zo'n 4 dagen, maar dan wel steeds 's avonds ;)
Chill xd Ik kijk echt uit naar u huizen ensuu...
Keep up the good work :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie