Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

333 berichten • Pagina 5 van 17

Gebruikersavatar
Demikoeliejoelie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
363
Lid geworden op:
vr 19 nov 2010, 23:39

Re: Demikoeliejoelie's creaties!

Dankjulliee! :D
@franniewee , ik zal de volgende keer grotere foto's maken. Ik heb de foto's van het laatste huis al gemaakt en die ga ik straks uploaden. Helaas zijn dit nog kleine foto's.. :)

|Edit; Dankjeee ^^
|
|
v

Laatst gewijzigd door Demikoeliejoelie op ma 30 jan 2012, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Demikoeliejoelie's creaties!

Ik heb misschien nog een tip. Al stem je het kleurenpalet wat meer op elkaar af, wordt het misschien wat rustiger. Nu heb je bijvoorbeeld in de badkamer een wit bad met groene kranen, en een zwarte wc. Doe dan een wit bad met zwarte kranen en een zwart witte wc. Gebruik het pipetje dus wat meer, en kopieer kleuren vaker. Ook patronen. Maar niet teveel! (:

v het was meer een voorbeeld, dat je bijvoorbeeld meer de kleuren op elkaar af kan stemmen zodat het meer een geheel wordt.

Laatst gewijzigd door Dave. op di 31 jan 2012, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Demikoeliejoelie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
363
Lid geworden op:
vr 19 nov 2010, 23:39

Re: Demikoeliejoelie's creaties!

^ weet ik ;P

En bedankt allemaal ^^
Ik weet wat je bedoeld Dave, maar omdat de foto klein is lijkt het net of er een zwarte wc in de badkamer staat. maar de wc staat achter de wasbak en dat zwarte is de wasmand xD Dus vandaar moet ik ook grotere foto's plaatsen, ook een tip die ik kreeg. De kranen klopt trouwens dat die groen zijn. Ik zou er in vervolg op letten. Bedankt voor de tip! :3
Gebruikersavatar
Demikoeliejoelie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
363
Lid geworden op:
vr 19 nov 2010, 23:39

Re: Demikoeliejoelie's creaties!

Toen ik een slaapkamer en badkamer suite had gemaakt voor de uitdaging van de maand februari, dacht ik; Hmm. laat ik hier omheen maar een nieuw huis bouwen! Dus, dat heb ik dan maar gedaan! ^^

Huis 12: Klein begin huisje.
56.487 dollar.
20x20

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Download huis 12: http://demikoeliejoelie.webs.com/downloads.htm

Laatst gewijzigd door Demikoeliejoelie op zo 05 feb 2012, 17:34, 3 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie