Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

242 berichten • Pagina 9 van 13

Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Robin's bouwcreaties ~ 'Bovennatuurlijk' p.15 (30-09-201

Na weer een hele lange tijd heb ik weer een huis voor jullie in petto. Het is een groot huis geworden waar ik aardig veel tijd in heb gestoken. Ik heb veel inspiratie gekregen van huizen op SN (voornamelijk Rudy) en ook gewoon op internet. Voor nu krijgen jullie alleen de buitenkant te zien, want anders waren het te veel foto's in één keer. Morgen post ik de binnenkant. Het huis heeft trouwens nog geen naam. Weet iemand een leuke naam?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:D
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Robin's bouwcreaties ~ 'Nieuw huis!' p.17 (04-02-2013)

Ik vind dit een supermooi huis met zoveel leuke details erin zoals bv:
* het zwembad heeft een hele mooie vorm zo om het huis heen
* dat groen op een deel van het dak,erg leuk
* die zeemeermin op die rots,hoe heb je dat gedaan? En hier wil ik echt heel graag antwoord op! :fluit
* de kleuren die je gebruikt hebt passen heel mooi bij elkaar
* hoe je het bubbelbad(of hoe je dat ding ook noemt)heel mooi een priveplekje hebt gegeven
Echt heel mooi gedaan! :wub

Ik heb altijd wat te zeuren helaas,het dak is wat rommelig naar mijn idee maar dat is ook weer echt persoonlijk. ;)
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Robin's bouwcreaties ~ 'Nieuw huis!' p.17 (04-02-2013)

Super bedankt voor jullie leuke reacties
Het dak is idd wat minder, maar dat vind ik ook best moeilijk om dat mooi te krijgen. Ik had het al telkens veranderd, maar daar werd het ook niet mooier op. En zo'n standaard dak zag er al helemaal niet uit.

@Big Mama: de zeemeermin op die rots is volgens mij een standbeeld uit buydebug. De standaard kleur was normaal wit, maar ik heb de rotskleur verandered naar de preciese kleur van de andere rotsen. Zo lijkt het echt alsof ze op een rots zit.

Hebben jullie trouwens ook het zeemonster in het water gezien. Vond het wel grappig om hem daar neer te zetten XD

De foto's van de binnekant komen er zo snel mogelijk aan.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie