Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

FelixFortunatis
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
wo 14 sep 2011, 16:08

Liquid Luxury

Hallo allemaal,

In dit forum zal ik mijn huizen posten.
Verwacht er niet te veel, ik heb weinig tijd, en ik spendeer veel tijd per huis.
De huizen die ik maak zijn niet goedkoop, hoewel ik ooit wel een startershuisje wil gaan maken.


Dit huis heeft voor zover ik weet geen bepaald thema, het doet me een beetje denken aan een Amerikaans huis. Hij is erg duur, hoewel hij niet zo groot is. Dit is bij mij vaak het geval omdat ik ook de binnenkant van de fundering een andere muur geef, gewoon omdat ik dat leuk vind. Dit huis is dus voor de rijke die niet verwend is!

>> Klik op deze link voor een slideshow met screenshots!

Het gebouw bestaat uit 3 verdiepingen. Het is aan de buitenkant veel bewerkt met planten en hout, en aan de binnenkant met oudere meubels (hoewel er niet veel gemeubileerd is). Er zijn (gepland) 2 woongedeeltes, 3 badkamers, 3 slaapkamers, 1 studeerruimte, 1 fitnessruimte, 1 kantoor en 1 keuken. Ik ben echter niet goed in inrichten, hier zou ik graag wat tips bij willen.

Ten slotte: ik gebruik geen uitbreidingen NOCH downloads. De enige appartere meubels die ik heb zijn die van de store zelf.

Ik zal proberen vaak te updaten en vordering te maken, bedankt voor het lezen/bekijken!
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Liquid Luxury

Leuk huisje, en voor de fotografeertips:
-Ga naar leefmodus
-Druk op TAB
-Met wasd beweeg je, met q en e ga je op en neer, met scrollen zoom je in en uit enzo :)
Just be kind.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie