Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

15 berichten • Pagina 1 van 1

Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

H.I.M.

Na een lange break heb ik het simsen weer opgepakt, perfecte timing gezien het begin van m'n rechtenstudie, maar dat doet er niet toe.

H.I.M.; Huis In Maak. Of het ooit afkomt, ik hoop het wel. Ik zal het dan zeker te downloaden zetten.
Tot die tijd houd ik jullie in spanning met foto's van mijn vorderingen. Ik hoor graag, heel graag, wat jullie er van vinden. Zeker wat er niet mooi is, want er is altijd ruimte voor verbetering.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Laatst gewijzigd door Adoror op za 03 sep 2011, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: W.I.P.

Ik zat uitgerekend vandaag nog aan je te denken, Adoror! Wat toevallig! Ga je nog verder met je verhaal? :)
Afbeelding
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: W.I.P.

Ha serieus? Nee ik ga niet verder. Heb een nieuwe computer dus alles is weg. Ik zit eraan te twijfelen een nieuw verhaal te beginnen, maar dan eerst dit huis afmaken. Heb al wel wat ideetjes, maar 't is nog afwachten. Studie en liefde gaan voor ;-)
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: W.I.P.

Aaah balen! Het was zo leuk en spannend. Ja ik was vandaag mijn verhaal aan het updaten en was bezig met een nieuw personage, maar die deed mij denken aan iemand.. en toen ineens dacht ik.. o ja! die vrouw die als laatst in Adorors verhaal te zien was! Die donkere dame die haar vader voor het eerst sinds heel lang weer opzocht ofzo? ;p
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: W.I.P.

Mooi groot gebouw! Geen commentaar, sowieso niet omdat ie nog niet af si. Ik zou kunnen zeggen: Saaie tuin, maar aangezien ie nog niet af is en je volgens mij er nog helemaal geen aandacht aan hebt besteeds is het loos om dat te zeggen :P Dus conclusie:
Super mooi gebouw tot nu toe, bouw zo door! ;)
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: H.I.M.

Aah dankjullie voor de positieve woorden. De tuin komt nog wel, ben eerlijk gezegd erg benieuwd wat ermee gaat gebeuren, aangezien ik ook een keer wat straks wil met niet zo veel poespas, ben benieuwd of het me gaat lukken.

Na de buitenkant ben ik begonnen met de hal en vervolgens een kleine badkamer beneden, de keuken en de voorraadkast. Aanschouw:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: H.I.M.

Dankje :D

Ik ben weer even wat verder, dus hier zijn nog een paar 'teasers' én een vraag voor jullie.


De 'binnenplaats'
Afbeelding
De ontbijthoek
Afbeelding
De voorraadkast
Afbeelding Afbeelding
Kantoor I
Afbeelding
De hal II
Afbeelding
De eetkamer
Afbeelding Afbeelding
De woonkamer
Afbeelding Afbeelding
en tot slot: de vraag
Afbeelding
Heeft iemand een suggestie wat ik met deze ruimte kan doen?


_____________________________________________________________________________

En met een beetje trots kan ik nu ook de bibliotheek laten zien. Deze ruimte heeft me over gehaald om een nieuw verhaal te gaan starten, hopelijk snel

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: H.I.M.

Echt heel mooi ;o

maar als je hem te download gaat zetten wordt dat wel een hele leuke lange lijst met gebruikte downloads :sweatdrop
Afbeelding
xCarmen
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
vr 29 jul 2011, 19:48

Re: H.I.M.

Wauww!!
Heel mooii, vooral die bibliotheek!

& waar heb jij die grote lamp/kroonluchter in de bibliotheek vandaan?
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: H.I.M.

De bibliotheek is erg mooi! Komt daar een nieuw verhaal over?
Bij de Tweede Kamer hebben ze ook zo'n soort bibliotheek alleen dan helemaal rond, die wou ik ook ooit nog eens nabouwen. Maar heeeel erg mooi, vooral jouw 'oude' stijl is erg leuk en chique.
Afbeelding
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: H.I.M.

De kroonluchter is uit de store. Dankjullie :D ben ook erg trots op de bibliotheek.
Het nieuwe verhaal, nou ja dat is dus over de familie Sims. Dat huis is wat ouder wat daarin is gebruikt, maar wel het mooiste wat ik heb gemaakt. Daar laat ik het bij :P deze gaat in de ijskast
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie