Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Plushie
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
ma 12 sep 2011, 21:24

Re: The Black Villa + Photo's

Mooi huis, maar heb misschien nog een tip of opmerking:

De benedenverdieping is nogal kaal, eigenlijk een beetje leeg. Ook gebruik je bijna altijd hetzelfde parket (Vloerbedekking) en behangpapier. Misschien moet je eens wat meer kleuren gaan gebruiken... ;) (Kan zijn dat het ook gewoon je bedoeling was -het kreeg denk ik niet voor niets de naam: Black House xD)

Voor de rest:Chapeau! ^^
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: The Black Villa + Photo's

Mooi gedaan! :thumbup
De woonkamer mag iets voller... en verder is het nogal blokkendoos achtig ;)
Probeer wat meer de natuur erin te plaatsen, wat bomen en planten enzo
het is nu vooral, nogal kaal, leeg en blokkendoos achtig ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sims_Arne1997
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
27
Lid geworden op:
vr 08 apr 2011, 13:55

Re: The Black Villa + Photo's

Hallo allemaal ! Om te beginnen ik het super dat jullie mijn huis mooi vinden XD en het tweede is jullie vinden mijn huis een beetje kaal vinden waar jullie gelijk in hebben maar ik bouw met de bedoeling om jullie te laten zien wat ik heb gebouwd en ontworpen maar ik heb het huis met zoveel mogelijk downloads zodat jullie ook nog naar jullie versie kunnen crieëren! Maar emaar ik weet dat het huis nogal kaal was omdat ik weinig tijd had! En ten slotte wil ik zege dat ik op dit onderwerp niet ga door doen maar op de map bouw creaties die hier ook te vinden is in dit forum! Maar er gaan even geen huizen meer komen omdat mijn laptop het heeft begeven en binnekort als mijn pc terug werkt ga ik met beestebende een project starten... Tot dan xD

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie