Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

293 berichten • Pagina 11 van 15

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: {ABCreations} MV-huis Upd. 8~5~2013

Lang geleden dat ik hier gepost heb, maar ik ben weer begonnen met het bouwen van huizen. In dit geval restylen van huizen.
Ik heb een huis, wat ik al heel lang geleden heb gedownload van de uitwisseling, in Champs les Sims geplaatst en wil het hele huis een make-over geven. :laugh

Dit is het betreffende huis, zoals ik hem gedownload heb. In Champs les Sims.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De salon heb ik inmiddels gedaan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laat me weten wat je ervan vindt. :)
Gebruikersavatar
Nette
Snackventer Snackventer
Berichten:
58
Lid geworden op:
zo 02 jun 2013, 16:38

Re: {ABCreations} renovatie huis 22~6~2013

Moooi! :wub
Vooral wat je met kleuren doet, echt prachtig! Ziet er uit als een eenheid... :P
Het huis uit je 365 project vind ik ook echt mooi.. De bank in de woonkamer (?) is
toch van Diesel accessoires?? Leuk bewerkt met die kussens zo!

Hoop dat het huis wat gerestyled wordt snel af is (A)
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.
Margaret Mead
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: {ABCreations} renovatie huis 22~6~2013

@Deetui. Ik ben vergeten een screen te maken van de originele kamer, maar die was een stuk kleiner en met allemaal geel/groen/wit achtige tinten. En heel vol.

@xxxanoukxxx. Het huis heb ik zo gedownload, alleen de salon heb ik verbouwd. Maar de rest (nog) niet.

@Nette. Bedoel je de bank in mijn 365p. huis? Die komt inderdaad uit Diesel accessoires.

Hartstikke bedankt allemaal :knuffel
Sinds ik EE nog niet heb, probeer ik dit weekend door te komen met het bouwen van huizen voor EE. En natuurlijk met mijn 365p. familie, maar dat ter zijde. Het huis in Champs Les Sims maak ik nog wel af, maar later.
Ik ben aan de slag gegaan met een huis, die half op het water staat. Ik vind het echt super dat dat nu kan! Het huis is een beetje gebaseerd op een huis die de meesten vast wel hebben gezien, als ze de trailer van EE gezien hebben. Met een beetje gebaseerd, bedoel ik dat ik de kleuren en grote delen van de vorm van het huis heb overgenomen.
Het huis staat nu nog in Sunlit Tides, en ik moet het nu nog doen zonder alle spullen van EE. Maar als ik die heb, ben ik zeker van plan om dit huis naar Isla Paradiso te verhuizen. Ik denk erover om dit huis, maar dan natuurlijk weer aangepast, te gebruiken voor de familie Springs. En dan met name voor Bruce en Alex.

Het huis is nog lang niet af, ik heb alleen de buitenkant gedaan. En wat terrasspulletjes gebruikt om een beeld te geven. Maar alles kan nog veranderen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze screens zijn s'morgens vroeg genomen, vandaar de rood-achtige gloed. Ik heb ook nog wel twee screens van hoe het er op klaarlichte dag uitziet. Maar die zijn genomen vóór ik de accessoires enz. heb geplaatst. Maar puur om te kijken hoe de kleur er overdag uitziet:

Afbeelding

Afbeelding

Hier is als laatst nog een screen van het huis uit de trailer. Waar ik de kleuren en de globale vorm vandaan heb:

Afbeelding

Tips, ideeën enz. zijn meer dan welkom. As always! :laugh

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie