Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

293 berichten • Pagina 9 van 15

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: {ABCreations} MV-huis Upd. 26~4~2013

Bedankt allemaal! :knuffel
Ik heb de eetkamer nu af, plus het aangrenzende toilet. Ook heb ik nog wat tegels in de keuken gedaan. Jullie moeten maar zeggen wat jullie leuker vinden! :laugh

Eetkamer:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toilet (deze is redelijk klein, vandaar dat de foto's wat uit een vreemde hoek zijn genomen.):

Afbeelding

Afbeelding

Keuken, met tegels:

Afbeelding

Bovenaanzicht:

Afbeelding

Laat me weten wat je ervan vindt! :)
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: {ABCreations} MV-huis Upd. 2~5~2013

Dankjewel allemaal! :knuffel
Ik denk eerlijk gezegd dat ik de keuken zo laat, met betegeling. Omdat het er anders zo kaal uitziet naar mijn idee. Sorry voor de genen die het met hout mooier vonden... :sweatdrop

Ik ben nu een beetje high-speed aan het bouwen omdat ik het huis ergens in de volgende week af wil hebben. En nu ik nog een extra week vakantie heb, denk ik dat dat wel moet lukken! :)
Ik heb nu de slaapkamer van Fay, één van de kleine badkamers boven, de 'kelder' en de speeltuin af.

Slaapkamer van Fay:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kleine badkamer boven:

Afbeelding

Afbeelding

Overzichtje:

Afbeelding

Speeltuin aan de zijkant van het huis (nu is de tuin echt helemaal af!):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De 'kelder' (ik heb hier een soort van kleine Spa van gemaakt, omdat ik geen idee had wat ik er anders mee moest doen... :P ):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Weet iemand misschien nog leuke thema's voor slaapkamers? Daarmee bedoel ik bijv. oceaan kleuren, dieren printjes enz. Ik heb namelijk genoeg slaapkamers die nog gevuld moeten worden. Nog een kamer voor Bruce, een kamer voor Liam en Nicoletta en nog drie logeerkamers/babykamer?

Tips en ideeën zijn dus van harte welkomm! :laugh

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie