Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

293 berichten • Pagina 12 van 15

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: {ABCreations} Strandhuis 29~6~2013

Hartstikke bedankt allemaal! :knuffel

@Steefje, ik weet nog niet of ik hem downloadbaar maak. In principe kan ik de basis, wat op de vorige screens te zien is, wel op de uitwisseling zetten. Die heb ik toch wel in mijn bibliotheek staan. En nu het huis inmiddels in Isla Paradiso staat, gaat er toch enorm veel veranderen om hem daar beter bij te passen. Als ik besluit hem op de uitwisseling te zetten, dan meld ik dat hier sowieso wel even. ;)

Het huis staat inmiddels in Isla Paradiso, en het wordt definitief het huis van de Fam. Spring. :laugh
Ik heb een aantal dingen moeten veranderen en aanpassen, om het beter in Isla Paradiso te laten passen. Zoals andere bomen, andere meubels enz. Maar dat zie je wel op de screens. Het interieur komt later natuurlijk, daar ben ik nog niet aan begonnen. Maar het is sowieso niet een heel groot huis, en ik ben dan ook van plan om de Fam. Springs wat te verkleinen. Door een deel van de familie ergens anders te laten wonen, natuurlijk zullen die nog wel regelmatig langskomen.

Maar back to business, hier het huis (tot zover het klaar is):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo, laat me weten wat je er van vindt. Tips, ideeën zijn welkom. :)
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: {ABCreations} Strandhuis 3~7~2013

Oh, Damnn... ;((
Ik ben weer eens te laat met inleveren voor een wedstrijd. Ik dacht dat je bij de uitdaging: Build it Together. inleveren mocht tot 12 uur s'nachts zeg maar. Niet dus, balen. :(

Nou ja, ik heb de binnenkant van het huis toch af en ik wil hem graag laten zien. Het is een beetje in Ikea-style. De woonkamer en eetkamer dan vooral. :laugh

Dus Build It Together-Fase 2:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verdiepingen van onder naar boven:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is dus mijn te late, niet geldige uitvoering van fase 2 van Build It Together :P
Laat me weten wat je ervan vindt!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie