Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

42 berichten • Pagina 1 van 3

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Marlinde's Creaties ( Bump)

Ik hou vooral van bouwen en inrichten.
Ik hoop later nog iets te kunnen maken met TSRW, maar
TSR werkt helaas niet mee.
Tot dan zullen jullie vooral mijn eigen gemaakte huizen zien.

Let op;
Zoals de meeste misschien wel gezien hebben, ik beschik over vrij veel
dagboeken. Al mijn dagboekfamilies zijn ook de enige in mijn game, dus vaak
beschik ik over maar beperkt aantal simdollars en mag ik niet cheaten. Als ik weer genoeg gespeeld/gespaard heb upgrade ik het en voeg ik de nieuwe screenshots toe.

Al mijn creaties:
Startershuis ± 20.000
Groot huis/villa ± 90.000
Eetkamer ( Het belangrijkste) En huis. ±± 21.000
Simmies
Basis van Huis
Meiden slaapkamer

Laatst gewijzigd door marlinde op wo 09 nov 2011, 16:26, 6 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Marlinde's Creaties ( 23/5/11 Startershuis)

Startershuis, 1 /2persoon, uitbreiding mogelijk.
Kosten; ( incl. grond) ± § 20.000

Afbeelding
Als je binnenkomt kom je meteen in de woonkamer/eet/keuken. Dit is de zithoek met een kleine tv.
Bank is een van de goedkoopste i.v.b. met mijn dagboek. De deur leid naar de slaapkamer.

Afbeelding
Hier de eetkamer en keuken. De eettafel bied plaats voor vier personen, dus er kunnen altijd
( behalve bij gezinsuitbreiding natuurlijk) minstens 2 gasten mee eten.
De keuken is voor een niet al te professionele koker uitermate geschikt. Alles ligt binnen handbereik.

Afbeelding
Dit is de slaapkamer als je de deur binnenkomt. Nog erg donker, net zoals alle kamers word er hier nog grondig door de bouwvakkers gewerkt.

Afbeelding
Hier heb je nog een deur in de slaapkamer die naar de badkamer leid.

Afbeelding
En dit is de badkamer. Wc, gootsteen, bad en plant inbegrepen.

---------
Dit word het huis voor mijn nieuwste dagboek, en daarvoor mag ik (ook weer) niet cheaten. Ik hoop dat ik later jullie de foto’s kan presenteren als ‘de bouwvakkers’ klaar zijn.
Reacties zijn altijd welkom.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Marlinde's Creaties ( 23/5/11 Startershuis)

Ziet er goed uit voor een beperkt budget hoor! Alleen ik vind dat de slaapkamer wel wat swingerdere kleurtjes mag hebben, haha, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk ;)

EDIT: Oh, hihi, daar zijn de bouwvakkers nog mee bezig :D
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Marlinde's Creaties ( 23/5/11 Startershuis)

@ Leonie, idd :p
--
Ben nu alvast bezig met een huis waar géén beperkingen aan vast zitten. Ben ook
meteen bezig om die hele stad overnieuw in te richten, dus helaas geen tab screens en ook
niet in de leefmodus ;) Maar ik ben er ook nog lang niet klaar mee.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Marlinde's Creaties ( 23/5/11 Startershuis)

Groot huis/kleine villa :P
Voor 5 personen ( babymeisje, tiener/kind meisje, kindjongen) Uitbreiding mogelijk.
Kosten; (incl. grond) schatting ± 90.000

Afbeelding
Het vooraanzicht. Ik gok dat ik het niet heb veranderd. Voor tuin heeft de Simskea nog niet de goede spullen, kan dus nog veranderd worden ( net zoals alle dingen als ik er niet tevreden mee ben). De trappenfabrikant wacht nog op wenteltrappen (A)

Afbeelding
Als je binnenkomt, kom je in de gang. Een soort spiegelgang, alleen de schilderijen aan de muur verschillen. Via de gang kom je bij de woonkamer ( wat je door de boog ziet) en en de badkamer ( deur zie je niet).

Afbeelding
Als je de woonkamer binnenloopt zie je links van je een lekker zithoekje voor echte boekenwurmen.
Ook geschikt om lekker in je eentje een kopje thee te drinken.

Afbeelding
Wat vooral voor de kinderen belangrijk is; de tv. Met een lekkere bank voor drie personen, kleine baby's horen op tijd in hun wiegje te liggen, en moeders horen voor de kleine baby's te zorgen.

Afbeelding
Dan heb je een badkamer, die alleen te bereiken is via de gang. Toiletpapier inbegrepen.

Afbeelding
Hier kan je gezellig met het hele gezin eten en verhalen van die dag uitwisselen. Eet smakelijk.

Afbeelding
Dit is de keuken waar al het heerlijke eten word bereid en waar je snel wat snoep kan stelen.

Afbeelding
Het kleine paleisje voor schattige meisjes die hier met de trein hier zo naar Dromenland kunnen vertrekken. Met de glijbaan kan je je broer en zus geweldig jaloers maken!

Afbeelding
Natuurlijk kunnen gordijnen niet ontbreken in een paleis. In alle kleuren bestelbaar.

Afbeelding
Natuurlijk kunnen irritante pubers niet ontbreken in een gezin, en ook al wil je ze het liefst buiten aan de ketting leggen, ze moeten ook een kamer hebben.

Afbeelding
Een geweldige kamer voor jongens die piloot of bij de politie willen ( of iets anders later willen worden).

Afbeelding
Let niet op die stoel En wie zorgen voor al die kinderen? Juist, de ouders.

Afbeelding
En natuurlijk mag er in een tuin geen vijver en keukenset ontbreken. Zie hier de ideale plek om lekker tijdens de zomer buiten te eten.

Afbeelding
Nog even kort de onderverdieping,

Afbeelding
En de bovenverdieping.
---
Zoals je ziet zijn het geen hele mooie screns, ik ben een ramp om zonder tab-toets te fotograferen.
Ook is er een kleine verandering is de woonkamer enzo; het hout is heel wat lichter gemaakt.
Ik had het huis wel wat duidelijker laten zien ( ook al vind ik het geen mooi huis), maar anders zou deze post nóg langer worden. Ik ben er zelf niet helemaal tevreden mee, maar ja. Reacties zijn welkom :)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Marlinde's Creaties ( 23/5/11 Klein huis/villa)

Je bent al erg goed bezig! Ik heb nog wel wat tips: Voor in het startershuis zou ik goedkopere meubels kopen zodat je wat geld over hebt om decoratie mee te kopen, dat is wat gezelliger.
En het grote huis ziet er een beetje leeg uit, ik zou dan de kamers iets kleiner maken of wat meer meubels in zetten ;)

Maar het ziet er al goed uit hoor :D
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Marlinde's Creaties ( 23/5/11 Klein huis/villa)

Ziet er erg goed uit :D Ikzelf heb ook nog een tip: Misschien is het mooier om (vooral bij je startershuis) kleuren in dezelfde kleurfamilie te gebruiken. Je kunt best kleuren die wat minder op elkaar lijken gebruiken in de details, maar bijvoorbeeld die mix van het kersenachtige hout en het eikenhout vind ik wat minder. ;)

Ga vooral door, het ziet er voor de rest erg leuk uit :laugh
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Marlinde's Creaties ( 23/5/11 Klein huis/villa)

Ik vind het ook veel fijner om een persoons huizen te maken.
Kan je het lekker knus maken.
Maar bedankt voor alle reacties.

@ Hikari, ben ik vergeten om te zeggen dat ik het hout heb vervangen :sweatdrop Vond het zelf ook niet zo mooi namenlijk
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Marlinde's Creaties ( 23/5/11 Klein huis/villa)

Nieuw huis ( Eenpersoons)
Schatting; 21.000 ( Slecht in schatten) Uitbreiding mogelijk.

Afbeelding
De voorkant. Ook nog na de shot wat bloemen neergezet.

Afbeelding
Als je binnenkomt zie je links van je een open zithoekje. Omdat dit een huis voor iemand is gemaakt dat veel gaat stappen, geen tv enzo. Het meisje speelt viool ( of wat het ook precies is).

Afbeelding
Dan kom je in de keuken. Sorry voor het rode ding, alle screens zijn zowat nadat de kamer af is gemaakt. Daarom soms kleine veranderingen, als er echt grote zijn word de screen vervangen. Bij de villa met het hout was dus iets fout gegaan.

Afbeelding
Vanuit de keuken kom je in de eetkamer. Om te zorgen dat het eeen beetje bij elkaar past, zijn er de zelfde bankjes gebruikt als die in de zithoek.

Afbeelding
De badkamer is wat minder mooi ingericht, omdat deat toch de onbelangrijkste kamer in huis is, vooral voor een stappende jongvolwassene. Maar natuurlijk is geen huis compleet met een bad, wc etc.

Afbeelding
En een slaapkamer waar je rustig kan slapen.Ook belangrijk voor een jongvolwassene.

___
Zoals je misschien ziet, aan de zithoek is het meest aandacht besteed. Ik wou vooral checken of dat bankje er mooi uitzag. En ja hoor, hij is geweldig! Vind ik in ieder geval :sweatdrop
Dus eigenlijk moest dit zijn: De eetkamer. Maar ja (a)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Marlinde's Creaties ( 24/5/11 De eetkamer)

Bumpje :$ Ik ben ( iets teveel) aan het downloaden voor mooie
objecten, en zolang dat duurt ben ik bzig om simmies te maken :P
De meeste zijn niet zo jong meer, maar ach :)
Smmige zijn al gepost in ***Jouw mooiste sim*** of wat dan ook

Afbeelding
Simmie 1

De huid van de rest V lijkt erg donker, maar ingame is het mooier :)
Afbeelding
Simmie 2.

Afbeelding
Simmie 3

Afbeelding
Simmie 4

Afbeelding
Simmie 5
---
Reacties zijn altijd welkom :)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie