Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

250 berichten • Pagina 1 van 13

Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Annemieks screens & huizen! BUMP en nieuw probeersel 16-5

Hoi hoi! Welkom in mijn topic. Ik plaats hier de huizen die ik bouw, dit is meestal een huis in de 1 à 2 maanden. Af en toe zul je een paar losse foto's voorbij zien komen. :) Ik hoop dat jullie het naar je zin zullen hebben. Commentaar en tips zijn altijd heel erg welkom. Ik probeer steeds een beetje beter te worden en dat kan alleen maar met jullie hulp! Ook zijn al de huizen te downloaden, de links vind je onder elk huis.
Veel kijkplezier! :knuffel

Boerderij Blijrust
Beschrijving: Leuke gezellige boerderij waar je helemaal tot rust kan komen. En als je inmiddels beestenbende heb kan je paarden in de wei zetten :)
Kamers: 1 slaapkamer, 2 badkamers, woonkamer, keuken, eetgedeelte, 1 mini studeer/hobbykamer en een zolder voor eventuele gezinsuitbereiding. Grote tuin met mogelijkheid tot het kweken van groente en fruit, groot grasveld met een schuur en een speelgedeelte voor de kinderen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wil je dit huis graag in je spel? Klik HIER om dit huis te downloaden vanaf de uitwisseling.

Laatst gewijzigd door Annemiek op do 16 mei 2013, 20:20, 24 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's huizen. :D

@Honnor Nee inderdaad, die gebruik ik niet dan flipt m'n spel enzo. xD Oke, ja dat vind ik zelf ook van de accecoires enzo.. Daar werk ik aan. :)

@simsfan1988 Thanks. :D
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's huizen. :D

Ik heb weer een nieuw huis. :) Dit keer een modern huis.

Luxe woning Midias
Beschrijving: Moderne, luxe woning. Het is een typisch huis voor een rijke vrijgezel. De hoofdkleur is blauw en er zitten veel meubels van luxe accecoires in.
Kamers: 1 slaapkamer, 2 badkamers, zitgedeelte, tvgedeelte, keuken, eetgedeelte, studeergedeelte en een balkon. Buiten, voor het huis een leuk zitplekje. En als laatste een garage onder de grond!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wil je dit huis graag in je spel? Klik HIER om dit huis te downloaden vanaf de uitwisseling.


Nou, dat was het. Reactie's? :D

Laatst gewijzigd door Annemiek op do 16 mei 2013, 20:20, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's huizen. :D

Ligt het aan mijn computer of kunnen jullie de screens ook niet meer zien?

@Susan312 ondermij. Thanks als eerst, en die spullen komen uit luxe accesoires. :) Jij kan m'n screens dus wel zien? Bij mij staat er nu namelijk zo'n vierkant met een rood kruis. Naja, zal wel weer aan mijn computer liggen, dat ding is zo dood als een pier. haha.

Laatst gewijzigd door Annemiek op di 24 mei 2011, 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Susan312
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
di 24 mei 2011, 14:23

Re: Annemiek's huizen. :D

Hoi Annemiek,

Mooie huizen! Je hebt talent!
Zeg, uit welke uitbreidingen heb je de badkamerspullen uit badkamer 2 van je moderne huis? Want die vind ik gaaf!
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's huizen. :D

Ligt het nu aan mij, of kunnen jullie de screens ook niet meer zien? Weet iemand nog een andere goede, gratis, upload-site voor plaatjes behalve tinypic? Alvast bedankt. :)
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie