Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

250 berichten • Pagina 10 van 13

Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's screens & huizen. :D Luxe startershuis Delina

Dankjulliewel! :wub Ik ben echt heel blij dat jullie het mooi vinden allemaal!
En er is weer een nieuw huis! Jeei, ik ben er achter gekomen dat ik ongeveer 1 huis per maand maak. xD

Maargoed, ik presenteer: Lugers, een moderne gezinwoning. Ik heb een beetje een andere manier van 'landscaping' geprobeerd.. Kunnen jullie het verschil zien? En wat vinden jullie ervan? Heeft iemand nog tips?

Moderne gezinswoning Lugers:
Beschrijving: Mooie, moderne gezinswoning. Open keuken met eettafel en een hoge woonkamer. Garage inclusief 2 mooie auto's, sportkamer en waskamer. Aangelegde tuin met verhoogd zwembad, genoeg plek voor de kids om te spelen, buitenkeuken en vuurplaats. Kortom de perfecte woning voor gezinnen met stijl.
Kamers: Open keuken met eettafel, woonkamer, 2 badkamers, 1 masterbedroom, 1 babykamer, 1 kamer voor 2 kinderen, garage, sportkamer en waskamer.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Wil je dit huis graag in je spel? Klik HIER om dit huis te downloaden vanaf mediafire.

Dat was het! Nogmaals, tips over de tuin zijn heel erg welkom en alle tips zijn natuurlijk altijd welkom!

Laatst gewijzigd door Annemiek op vr 20 jul 2012, 22:22, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's screens & huizen! Moderne gezinswonig Lugers

Hihi, thanks meiden! :wub Jullie waren bij het vorige huis ook de eerste 2 die reageerden. xD En Nina, je moet de cheat moveObjects on aanzetten en dan kan je die keukenkastjes gewoon door elkaar heenzetten en zo zetten dat het een hoek word en dan een beetje passen hoe het mooi staat. Hetzelfde voor die trappen, met die cheat aan kan je de trappen boven elkaar plaatsen.
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Annemiek's screens & huizen! Moderne gezinswonig Lugers

Ik vind dat donkere zwart eigenlijk wel heel erg mooi passen bij dit huis. :fluit
Ik vind alles aan dit huis zo ontzettend mooi, :wub ik had al gezien dat ie op de uitwisseling staat en gehoopt dat je screens zou plaatsen.
Steeds die verschillende hoogtes in je tuin vind ik ook erg leuk en dat verhoogde zwembad is dat moeilijk om te maken(hoe doe je dat?) :?
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's screens & huizen! Moderne gezinswonig Lugers

Wauw echt heel erg bedankt iedereen!

En ik vind opzich dat het donkere zwart wel bij het huis past, maar over de texturen heeft Rudy helemaal gelijk. Ik dacht eigenlijk van: Ach, het is toch modern, dus dan mag het wel strak en simpel.. Maar meer texturen zal veel leuker zijn. Thanks voor de tip ik zal er de volgende keer op letten. :)

Over het verhoogde zwembad, het is best lastig en ik weet eigenlijk ook niet meer precies hoe ik het gedaan heb. Meestal als ik met hoogteverschillen werk probeer ik gewoon wat, een tip de cheat: contrainfloorelevation false. Daarmee kan je heel veel! Kijk deze tutorial: http://www.youtube.com/watch?v=00ETp_1wh2A&feature=plcp Dit vrouwtje heeft op haar acount veel tutorials over onder andere hoogteverschillen en ook een megagoede tutorial over landscaping. Maar ik zal vanmiddag ook nog even kijken hoe ik het gedaan heb bij dat zwembad!

Edit: Wel grappig om te laten zien misschien. Ik kreeg het idee voor dit huis doordat ik dit plaatje op Tumblr zag..
Afbeelding
Hihi, het is niet echt bepaald hetzelfde geworden ofzo.. xD
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's screens & huizen! Moderne gezinswonig Lugers

Thanks Alan en Matthieu!

En Big Mama, ik heb nog even voor je gekeken en het blijkt dat het ook op een hele makkelijke manier kan.. xD
1. Je maakt een gat 1 hokje groter dan je echte zwembad, dus als je een zwembad van 4x5 hokjes wil moet je een gat maken van 5x6 hokjes. Dit gat moet 3 trapjes diep zijn.
2. Over dit gat, je begint op het 'gewone' land, maak je een fundering.
3. In de fundering kun je nu een zwembad bouwen, echter moet je wel een rand om het zwembad laten.
4. Je kan nu met de afplattool, dat ding met die twee streepjes de grond gelijk maken.

Ik hoop dat het duidelijk was!
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie