Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

250 berichten • Pagina 5 van 13

Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's huizen. :D

Dankjulliewel :wub
En jaja, joepie ik heb een nieuwe videokaart gekocht, mocht dan ook wat kosten, maar m'n sims loopt weer als een zonnetje. :D Ik heb m'n huis dus afgemaakt, eindelijk. Hier dus het volledige huis.

Kleine villa Browniesweets
Beschrijving: Een kleine villa die gezellig is ingericht met veel warme kleuren. Het is een ideaal huis voor een rijk gezin omdat er veel ruimte is in de tuin om lekker te spelen en zelfs te zwemmen!
Kamers: Woonkamer, keuken met aparte eetkamer, Studeer/bibliotheek gedeelte, 2 badkamers, masterbedroom, jongens tienerkamer en meisjespeuterkamer.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wil je dit huis graag in je spel? Klik HIER om dit huis te downloaden vanaf de uitwisseling.

Die blauwe slaapkamer valt een beetje uit de toon vergeleken met de rest van het huis, en is een beetje standaard maarja. BOEIE. :D M'n sims doet het weer! Halleluja ik ben zo blij. xD

Laatst gewijzigd door Annemiek op vr 20 jul 2012, 19:41, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Annemiek's huizen. :D

Leeuk :D
Ik ben alleen geen fan van jouw badkamers xD

v Misschien grotere tegels in 1 kleur? (: Of wat groter en meer accessoires, plantjes enzo (A)

Laatst gewijzigd door Matthieu op za 31 dec 2011, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Just be kind.
Gebruikersavatar
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
307
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 10:07

Re: Annemiek's huizen. :D

Mooi huis, ga vooral zo door, ik ben ondertussen ook wat inspiratie aan het opdoen om eens een huis te bouwen in de sims.. mijn huizen zijn vooral vierkante of langwerpige blokkendozen.. Misschien ben ik ook geen bouwtype... Maargoed... Die niet waagt, die niet wint! zeg ik altijd maar.
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's huizen. :D

Dankjulliewell. :D

@Tijgertj Succes ermee in ieder geval! Je kan ook een plattegrond opzoeken die je leuk lijkt en dan zelf wel helemaal inrichten enzo, dan heb je in ieder geval geen vierkante blokkendoos?
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's huizen. :D

Als eerst heel erg bedankt iedereen voor de leuke reacties. :wub En yep, ik heb weer een nieuw huis. :) Het is een enorm huis en ik heb alleen nog maar de tuin en de muren enzo gedaan. Het huis zelf is van een plattegrond afgekomen, zegmaar de muren. De rest heb ik zelf bedacht. Ik kan alleen de link niet meer vinden van die plattegrond. En over de 'achtertuin' zegmaar de veranda en het zwembad, daar ben ik nog niet helemaal tevreden over ik kijk nog even hoe ik dat ga doen. Tips over de tuin zijn heel erg welkom! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Deze foto is een beetje raar, maar anders stonden de bomen er niet op. :P
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Annemiek's huizen. :D Nieuw huis BLZ. 10 21/1/2012

Ik vind het een heel gaaf huis, benieuwd hoe je het gaat vullen.
Tip: De bomen aan de voorkant vindt ik iets te veel. Daarmee bedoel ik die (5?) bomen met die 'bloemen' erin.

Ik heb ook een vraag. Want die BBQ die staat schuin, maar niet helemaal. En hij staat ook niet recht. Snap je wat ik bedoel? Hoe doe je dat?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie