Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

250 berichten • Pagina 2 van 13

Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Annemiek's huizen. :D

Ik kan ze nog steeds zien hoor! En ze zien er goed uit :P
Eeehm, plaatjes uploaden... Doe ik meestal met fotopocket, alleen het vervelende is dan dat je plaatje automatisch een link is naar de website van fotopocket en je de url moet verwijderen... maar volgens mij zijn er nog 100 andere sites waar je screens kunt uploaden...
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's huizen. :D

Oke, ja ik kan ze nu ineens wel weer zien, echt raar. :P Nouja, ik ga 't ff proberen met fotobucket. Straks komt er dus een huisje. 't Is niet echt mooi ofzo maar toch. :)

EDIT: Ik kom er net achter dat ik al m'n screens heb weggegooit. Ik ga nu ff simsen en nieuwe maken. Haha, dan komt het vanavond wel online. :)
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's huizen. :D

^ Oke, vaaag. Naja, ik ga het nu proberen via photobucket. Misschien dat het dan wel lukt. :)
Hier mijn derde huisje dus.

Startershuisje Ieniemienie
Beschrijving: Leuk, piepklein huisje. Geschikt voor de onafhankelijke en arme sim. Ideale starterwoning voor een sim met grote dromen!
Kamers: Woonkamer, keukentje, eetgedeelte, badkamer en 1 slaapkamer.
Prijs: Minder dan 16.000 simleons.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wil je dit huis graag in je spel? Klik HIER om dit huis te downloaden vanaf de uitwisseling.

Ik weet het, het is niet echt een briljant huis ofzo, maar ik wilde het toch met jullie delen. :D Oja, ik vind photobucket echt flex werken. Reacties? :wub

Laatst gewijzigd door Annemiek op vr 20 jul 2012, 19:34, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: Annemiek's huizen. :D

Leuke huizen!
-is het goed dat een van je huizen in mijn wereld komt te staan?-
Ga zo door! :thumbsup
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's huizen and other stuffies :D

Hier 3 foto's uit m'n 10G! Kijk in het eerste bericht, die ik heb aangepast, voor de link naar m'n stamboom! 't Is niet echt mooi ofzo, maar ik wilde het toch neerzetten. Ik ga zo een nieuw huisje maken, die komt er ook wel op te staan als het af is. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En? :D

Laatst gewijzigd door Annemiek op do 16 mei 2013, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's huizen and other stuffies :D

Alowa. :) Ik ben weer bezig met een huis hoor! Als het af is komt het natuurlijk hier te staan. :D

Yeah, het huis is af!

Spaans/Frans huis Aiquablava
Beschrijving: Een grote gezinswoning in Spaans/Franse stijl. Dit huis maakte in nadat ik van mijn heerlijke vakantie uit Spanje terugkwam. De inspiratie komt daar dus vandaan. Het is een heerlijk huis voor drukke ouders met kinderen aangezien er geen trappen zijn van de kindjes af kunnen vallen.
Kamers: 3 slaapkamers, 3 badkamers, woonkamer, keuken + eetgedeelte en een garage.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wil je dit huis graag in je spel? Klik HIER om dit huis te downloaden vanaf de uitwisseling.

Ik vind het zelf een heel mooi huis geworden. Ik heb heel erg m'n best gedaan om de kleuren en patronen een beetje een geheel te laten lijken. Reacties? :D

Oja, hier nog een foto, want kleine Mees is geboren. Generatie 5 van de Roses:
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Annemiek op vr 20 jul 2012, 19:36, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie