Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

250 berichten • Pagina 4 van 13

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Annemiek's huizen. :D

Ik vind je laatste huis echt heel erg mooi. Je kunt echt zien dat je er gevoel voor hebt. Ik vind het ook leuk om te zien hoe jij de kritieken verwerkt en gewoon blijft proberen, volgens mij kom je zo het verst! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's huizen. :D

@Mikese; Aah, bedankt. :D
@Bakie; Bedankt voor de tip, ik heb op youtube heeeul veel tutorials gekeken. En ik wil dolgraag weer wat gaan proberen maar ik heb toetsweek.. En 't is ook bijna sinterklaas dus moet allemaal gedichten maken en surprise enzo, dus waarschijn word het na sinterklaas. MAARJA, wat doe je eraan hè? xD
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's huizen. :D

Ben ik weer. :) Sorry, sorry voor de PP. :$

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog tips? Is het beter geworden? Ik vind zelf van wel. xD Maar ik twijfel nog heeul erg aan de 'achtertuin' Het zwembad en die stenen enzo. Iemand nog een ideetje?
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Annemiek's huizen. :D

Ik heb er wel een paar :sweatdrop

-Grotere tegels ipv die kleine badtegeltjes
-Meer terreinverf en minder vloer
-De kleuren wat meer over laten vloeien zegmaar :$

Sorry :sweatdrop maar het gaat wel vooruit! :thumbup
Just be kind.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Annemiek's huizen. :D

Ik vind hem mooi, alleen ben ik niet zo'n fan van die tegels buiten (:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's huizen. :D

Ik heb geprobeerd het gras enzo meer in elkaar over te laten lopen. En heb de tegels ook vervangen. Die vond ik zelf ook niet mooi eigenlijk. :) Ik vind juist die witte muur met bruine ramen mooi dusjah, dat is gewoon smaak denk ik. :)

Afbeelding

Afbeelding

De bruine vloer op de veranda ofzo, hoe je dat ook noemt, zijn trouwens klinkers. Nu lijkt het een bruine massa maar dat is het dus niet. :)

Laatst gewijzigd door Annemiek op ma 16 apr 2012, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Annemiek's huizen. :D

Ziet er een heel anders uit dan eerst, veel beter. ;) Tuin is ook niet meer leeg, maar mooi beplant. Wat een beetje verschillend gras al niet kan doen! Vind die heuvel in je tuin ook heel mooi trouwens. Maakt het allemaal wat speelser.

Wat betreft de hekjes waar deetui het over had. Ik zou wel hekjes op de balkons zeten...IS LEVENSGEVAARLIJK ZO!!!.... maar op de veranda zou ik niks zetten, denk dat het dan weer te druk wordt.
Maar verder echt heel mooi. Vind de witte muren en bruine ramen ook heel mooi!
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's huizen. :D

Bedankt iedereen! Die hekjes, er staat al zo'n bruin minihekje ding heel klein, maar ik vind dat het dan allemaal wat te druk word als ik ook nog hekjes op het balkon doe, daar kan je trouwens niet op. Dus dan kunnen ze er ook niet afvallen. :) Hihi, maar ik zal nog ff kijken of ik iets geschikts vind. :D
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's huizen. :D

Sorry, sorry again voor de pp :$
Maarja, ben dus weer verder gegaan met de inrichting. Ik moet alleen de bovenverdieping nog, maar de sims valt weer heel de tijd uit. Dus ik heb niet echt nog motivatie om nog íets te doen ermee. Ik maak dit huis nog af in ieder geval, maar ik denk dat ik daarna gewoon m'n sims er helemaal vanaf gooi en gewoon een tijd niet sims. Misschien dat ik dan over een tijdje weer zin heb op iets te proberen.. In ieder geval; de benden verdieping:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laatst gewijzigd door Annemiek op ma 16 apr 2012, 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie