Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

250 berichten • Pagina 3 van 13

Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's huizen and other stuffies :D Nieuw huis blz.

Juist, was ik net klaar met een huis inrichten enzo, valt ie uit. Ja, ZONDER OPSLAAN! Arg, frustraties. Maarja, dat huis wilde ik vanavond dus hier neerzetten. Maar dat kan nu dus niet meer. Misschien straks dat ik nog zin heb om het weer opnieuw te doen, maar dat weet ik nog niet! In ieder geval komt hij er nog wel aan!
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's huizen and other stuffies :D Nieuw huis blz.

Jeeh, ik heb weer een huis! Maar eeerst, tumtum: de Roses familie:
Afbeelding
Zoals je ziet is Mees jong volwassen geworden. Toen hij tiener was heeft hij nog drielingzusjes gekregen. :D Lin:
Afbeelding
Melody:
Afbeelding
May:
Afbeelding
Omdat Lucas en Jane al bejaard werden is Mees zodra hij jongvolwasse werd met zijn zusjes verhuist naar dit nieuwe huis, wat ik uiterraad gebouwd heb. Ik heb ambities dit weekend gekocht en ik ben helemaal fan! Er zitten dan ook veel ambitie-dingetjes in.

Donker/Licht villa Teenplace
Beschrijving: Deze villa heb ik dus gemaakt voor m'n 10G. De kamers zijn geinspireert door de karaters van Mees en zijn 3 zusjes. Het huis heeft veel hoogteverschillen wat ik zelf een cool vind. De buitenkant in nogal donker, maar binnen is er een zee van licht die naar binnen komt doordat de hele voorkant uit ramen bestaat.
Kamers: 4 slaapkamers, woonkamer, 3 badkamers, 1 was/wchok, keuken en garage.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wil je dit huis graag in je spel? Klik HIER om dit huis te downloaden vanaf de uitwisseling.

Zo, dat waren een hoop foto's :D M'n sims doet op dit moment een béétje raar, hoewel ik wel kan spelen. Hij valt soms ineens uit enzo, en dan is alles dus weg. Maar nu sla ik om de 5 min. om, zodat áls hij uitvalt het niet erg is. Ik ga nu weer lekker spelen met de Roses, en ambities natuurlijk. :D Reacties? Tips? Allebei erg welkom. (:

Laatst gewijzigd door Annemiek op vr 20 jul 2012, 19:38, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's huizen. Nieuw huis blz. 5 (:

Hihi, dankjewel. :$ Ja, de zebrakamer is inderdaad druk, maar May is ook heel erg druk, en rock en goticachtig enzo. Dus het past er wel bij vind ik. :)

Ik heb trouwens iets gevonden op het uitvallen. :D Yay.
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's huizen. Nieuw huis blz. 5 (:

Nadat m'n sims een tijdje van m'n computer is geweest en ik er even helemaal klaar mee was.. Ben ik nu weer terug. (H) Hihi, nee ik was echt even boos enzo, dat m'n sims het gewoon niet meer deed dus heb ik alles van m'n computer gemietert en lang niet gesimst. (Eigenlijk maar een maand ofzo, maar het voelt als heel lang.) Maarr, ik heb het vanmiddag weer geinstaleert en hij doet het tot nu toe. Ik heb Mees weer opnieuw gemaakt hoewel hij totaal niet lijkt, maar ik probeer m'n 10G weer op te pakken. Heb dus ook een ieniemieniehuisje voor hem gemaakt.

Starterhuis Blue Moon
Beschrijving: Leuk startershuisje met als themakleur blauw. Echt iets voor een niet zo rijke, net op zichzelf wonende man.
Kamers: Slaapkamer, badkamer, keukentje, eetgedeelte en zitgedeelte.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wil je dit huis graag in je spel? Helaas, ik heb dit huisje per ongeluk weggegooit. Je kunt dit huisje dus niet downloaden, sorry!

Nou, heel verhaal hoewel niemand waarschijnlijk niemand het interessant vind maar ach. :) Oja, en de foto's zijn niet zo goed omdat het zulke kleine kamertjes zijn.. Tipzz? :D

Laatst gewijzigd door Annemiek op vr 20 jul 2012, 19:39, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Annemiek's huizen. :D

Thanks nog. :) Ben nog even verder gegaan 't zijn maar twee foto's maar ik heb hulp nodig. xD

Afbeelding

Afbeelding

Zoals je ziet ben ik barslecht in landschap enzo :$ Wie heeft een goede tip of weet misschien een goede tutorial waar ik landschap kan leren maken enzo?
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie