Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

138 berichten • Pagina 5 van 7

Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: steefjee90's home makeover UPDATE 17/07

Thanks :D

@deliverance
Je moet eerst de cheat moveobjects on aanzetten, daarna maak je gewoon een balkon. Dus met pilaren en gewoon betegelen. Daarna ga je in de bouwmodus naar hekken en kies je een laag hekje uit (die wat ik gebruikt heb is een van de goedkoopste meen ik, dus staat vrij bovenaan).
Je zet dit hekje bovenop het balkon, over alle tegels heen. Wanneer je daarmee klaar bent verwijder je de tegels weer en eventueel de pilaren, en tadaaa.. :D
Ik hoop dat je het zo begrijpt, anders stuur je me maar een pm ;) dan stuur ik je wel een uitleg met screens
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: steefjee90's home makeover UPDATE 17/07

Update :D aangezien ik de komende 2 dagen sowieso geen tijd heb om te updaten ;)

De eetkamer:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De entree:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Achteraanzicht van het huis met nieuwe ramen :)
Afbeelding
(tuin gaat wel nog veranderen enzo ^^)

@pipapanda13
Ik denk dat ik te veel downloads heb om te tellen :fluit
verwijder wel regelmatig weer dingen ;)

edit: ik heb alleen sims3pack, maar in mijn download-map staan 1.184 bestanden :$ 8-)
wat betekent dat er ook een aantal gedownloade huizen inzitten, met weer nieuwe meubeltjes enzo :$

Laatst gewijzigd door steefjee90 op ma 18 jul 2011, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: steefjee90's home makeover UPDATE 18/07

Supeeer! :3

En je kan gewoon zien hoeveel packages je hebt, als je in de map met packages kijkt en geen package selecteert :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie