Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

138 berichten • Pagina 7 van 7

Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: steefjee90's home makeover UPDATE 28/08

nonnieven1 schreef:Word jij binnenhuis/tuinarchitect? :o Zo ja, dan wil ik jou over ik-weet-niet-hoeveel-jaar om mijn huis in te richten =D
Wat een compliment :$
Maar ik studeer rechten :P, wil later misschien wel een cursus volgen voor binnenhuisarchitect :)
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: steefjee90's home makeover UPDATE 28/08

^Oww, okee. Ik zie wel wat er uit komt! Trouwens, ik wil niet irritant zijn, maar kun je je eerste huis ook weer opnieuw uploaden want hij geeft bij mediafire aan dat het bestand is verwijderd en ik heb hem niet meer omdat al mijn sims3packs weg zijn..... Het hoeft niet hoor! alleen als je er tijd voor hebt!
Marcella--R
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
27
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 13:25

Re: steefjee90's home makeover UPDATE 28/08

Oke, ik heb alle foto's van de beide huizen bekeken. :woot

Wat ik hier zie is zo, zo mooi. Gewoon niet meer normaal, valt me compleet de mond van open. Zo'n perfect oog voor detail, alles gewoon. Het liefst download ik ze allebei, maar nadat ik de sims + alle uitbreidingspakketten al 6x opnieuw heb moeten installeren omdat er bugs inzaten.. Laat ik liever de downloads eruit en dus ook jouwn prachtige huis.. :(

Maar, zooooooveel complimenten van mij. Je moet echt architect worden... :scared :love
What goes around, comes around..
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: steefjee90's home makeover UPDATE 28/08

@hond113: ik download overal en nergens :) simcredibledesign en mangosims zijn twee van mn favorieten :) ik zoek ook veel downloads op the sims resource. De laatste tijd download ik eigenlijk niet meer omdat mn spel er bomvol mee zit xD

@franniewee: ik heb hem voor je geupload via mediafire :) ik hoop in ieder geval dat het de goede is xD Het is alleen een mega groot bestand, en ik kon er in game niet goed in spelen vanwege de laadtijden :( maarrrr ik maak de huizen vooral ook omdat ik het leuk vind om te doen en niet om erin te spelen :) http://www.mediafire.com/?gs8fht1fi93f2se

@davevanleeuwen: dankjewel, en het staat je natuurlijk altijd vrij om het te veranderen ;)
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: steefjee90's home makeover UPDATE 28/08

Prachtig wat je hebt gemaakt, de study ziet er heel stylish uit :wub Ik zag enkele spullen die ik ook in game heb, zoals dat lampje met de pootjes, spinnenlampje noem ik het :S Mijn uploads zijn allemaal cc vrij maar in game heb ik ook een hele lading :D Het is dwangmatig, dat downloaden van spullen, bijna als shoppen ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie