Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

153 berichten • Pagina 4 van 8

Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Toekomstige buurt:Hikibroek

kunnen alle leden niet 1 huis maken, zodat we eigenlijk een dorp krijgen ter ere van s3n? (want dan heeft iedereen eraan meegeholpen)
goed idee! ga er morgen misschien eentje maken.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Kyta

Re: Toekomstige buurt:Hikibroek

jelle!! schreef:kunnen alle leden niet 1 huis maken, zodat we eigenlijk een dorp krijgen ter ere van s3n? (want dan heeft iedereen eraan meegeholpen)

:woot .. wat een geweldig idee van jou.. :thumbsup .. ik ben heel benieuwt hoe dit project gaat worden.. :woot
Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
387
Lid geworden op:
za 03 okt 2009, 09:42

Re: Toekomstige buurt:Hikibroek

jelle!! schreef:kunnen alle leden niet 1 huis maken, zodat we eigenlijk een dorp krijgen ter ere van s3n? (want dan heeft iedereen eraan meegeholpen)
Mooi idee! Ik ga de huizen die jullie gaan maken gebruiken in Hikibroek. Graag echter geen store content of custom content. (Uitgezonderd de Heer spons computer en fanta koelkast en halloweenset)
Heeft hopelijk morgen Na Middernacht
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Toekomstige buurt:Hikibroek

natuurlijk horen er ook dingen bij als een legerbasis en een stadion: maak je die liever zelf of kunnen de leden van het forum die ook maken?

PS: kunnen het ook bewoonde huizen zijn?
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
387
Lid geworden op:
za 03 okt 2009, 09:42

Re: Toekomstige buurt:Hikibroek

Mastvlag schreef:natuurlijk horen er ook dingen bij als een legerbasis en een stadion: maak je die liever zelf of kunnen de leden van het forum die ook maken?

PS: kunnen het ook bewoonde huizen zijn?
Ik gebruik liever de standaard rabbit holes. Heb gehoord dat die beter werken.
Bewoonde huizen mag.
Heeft hopelijk morgen Na Middernacht
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Toekomstige buurt:Hikibroek

ik bedoel ook de rabbitholes, maar dan dat de spelers de kavel maken met de rabbithole
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
387
Lid geworden op:
za 03 okt 2009, 09:42

Re: Toekomstige buurt:Hikibroek

Mastvlag schreef:ik bedoel ook de rabbitholes, maar dan dat de spelers de kavel maken met de rabbithole
Ja. Maar wel met een bestaande rabbithole.
Heeft hopelijk morgen Na Middernacht
Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
387
Lid geworden op:
za 03 okt 2009, 09:42

Re: Toekomstige buurt:Hikibroek

o0simsfreak0o schreef:moet iedereen dus een eigen huis maken???, zo ja dan ga ik een huisje bouwen en als die bewoond moet zijn zeg het dan effe, en zeker zonder downloads???
Hij moet bewoond zijn. en geen downloads behalve die ik heb (die je overigens niet hoeft te gebruiken. En je moet gebruik maken van de exchange van de officiële website, want dan is het voor mij makkelijker.).
Heeft hopelijk morgen Na Middernacht
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Toekomstige buurt:Hikibroek

een huis is nog niet gelukt, dat komt later wel. ik zet het in deze post neer als mijn huis er is. maar ik heb wel alvast het lama stadion!

hierzo op de sims uitwisseling te downloaden.
http://nl.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=1692164

en hiero is mijn huis+huishouden.
http://nl.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=1692265

Laatst gewijzigd door Mastvlag op ma 14 dec 2009, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie