Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

192 berichten • Pagina 6 van 10

Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (nieuwe link boerderij 12-08)

Vandaag heb ik de eerste reload van een huis gedaan: de boerderij, ooit gemaakt voor Build my Dream, ronde 1, seizoen 1.

Afbeelding

De nieuwe downloadlink is Dutch Farm V2

De komende tijd volgen er dus meer nieuwe links. Ik wil jullie vragen, als je een huis leuk vind, maar niet (opnieuw) download het in elk geval een aanbeveling te geven op de uitwisseling.

En als alles goed gaat komt komend weekeinde in elk geval een versie van de studentenflat online, waar een aantal van jullie om gevraagd hebben :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (nieuwe link boerderij 12-08)

Bedankt voor jullie lovende woorden. En natuurlijk dank voor de nieuwe aanbevelingen.

Vandaag heb ik de volgende upload opnieuw geplaatst. Ditmaal een van mijn apartere huizen: het 'Toybox House'. Iedereen is daar altijd erg enthousiast over geweest, dus die komen zeker weer terug.

Uiteraard ook nu weer de vraag om dit huis als je het leuk vindt, maar niet (opnieuw) download, in elk geval een aanbeveling te geven in de uitwsisseling. Alvast bedankt daarvoor.

De download van dit huis vinden jullie hier: Toybox House V2

Afbeelding

Morgen volgt een volgende en dan nieuwe download: De Studentenflat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (nieuwe link toybox house 13-08

Vandaag, zoals gisteren beloofd, een upload van een gebouw, die ik nog niet eerder online heb gezet: De studentenflat 'Flamingo', zoals ik die heb gebouwd voor de finale van Build My Dream, seizoen 1.

De versie, die ik toen had was, vanwege de vele downloads te groot om online te zetten. Vandaar deze aangepaste versie. Hierin zit maar één download, namelijk: Wim's Skate Hekje, die gratis te downloaden is en door onze eigen Kyta1702 speciaal voor dit gebouw gemaakt is.

Verder zitten er alleen nog maar spullen in, uit de games en wat dingen uit de store. Uiteraard kan ik niet garanderen hoe het gebouw er uit ziet in jouw spel, als je die dingen niet hebt.

Ik hoop, dat deze versie jullie net zo goed bevalt, als de wedstrijdversie. Als dat zo is, zou je hem dan willen aanbevelen op de uitwisseling (of je hem nu wel of niet download).

De download vinden jullie hier

Afbeelding

Houdt dit topic verder in de gaten, want de komende tijd komen er meer huizen opnieuw online. Maar in een aantal daarvan moet ik wat dingetjes aanpassen, omdat er geen custom content meer in zal zitten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (Studenteflat online 14-08)

Vandaag heb ik het oude, verlaten station, dat ik ooit gebouwd heb opnieuw online geplaatst. Persoonlijk vind ik dit zelf nog steeds een van de allermooiste huizen, die ik gebouwd heb.

Het hele huis bevat geen custom content meer, maar alleen spellen en een paar Store items (een stuk of 6 á 7).

Het idee achter dit huis is, dat de vorige eigenaar is begonnen met de renovatie van de gebouwen, maar dat niet heeft voltooid. Alleen het oude hoofdgebouw is al klaar. En daar kan je sim dan ook wonen. Maar de verlaten woningen, met de dichtgetimmerde ramen, en het leeggeroofde hotel moeten duidelijk nog gedaan worden.

Als dit huis jullie bevalt, zouden jullie het dan aan willen bevelen op de uitwisseling; ook als je het niet (opnieuw) download.

Afbeelding

Afbeelding

Wat plaatjes van binnen en buiten. Eerst de woonkamer en de keuken:

Afbeelding

Afbeelding

Bij de renovatie zijn de oude loketten in de hal gehandhaafd:

Afbeelding

Een groot deel van de rails ligt er nog en de posters hangen nog bij het perron:

Afbeelding

De fontein op het pleintje voor het station is inmiddels ook volgegroeid:

Afbeelding

Het oude bad en toilet zijn na de renovatie gewoon bij het grof vuil gezet:

Afbeelding


Dit huis is hier te downloaden.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie