Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

192 berichten • Pagina 4 van 10

Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (nieuw huis online gezet 22-01)

Dank jullie allemaal weer voor deze mooie complimenten. Dan krijg je gewoon zin in weer een volgend huis.

En Claudia, je opmerking over 'verkopen' klopt wel aardig. Een rare gedachtenkronkel van mij is, dat je bij deze wedstrijd jouw bouwwerk inderdaad een beetje moet verkopen. Je wilt toch uiteindelijk plus-stemmen krijgen om in de wedstrijd te blijven :d
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (nieuw huis online gezet 22-01)

Die wedstrijd vind je op het officiële EA-forum in het subforum 'Wedstrijden, legacy's etc.' Daar heb je dan twee topics: een algemeen build my dream discussie-topic en een BMD 6 inlever topic. Tot nu toe ben ik de enige die deze ronde heeft ingeleverd. Als je huizen van andere deelnemers wilt zien, blader dan in dat subforum even verder naar de inlever en stemtopics van BMD 5 en BMD 4. Ik denk dat de ronde's die daarvoor zaten ergens diep weg in het subforum 'algemeen' zitten, omdat het aparte wedstrijdforum er toen nog niet was.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (please aanbevelingen)

Nu EA een nieuwe maatregel heeft aangekondigd ten aanzien van de uitwisselingsvoorwerpen wil ik jullie vragen of jullie, om te voorkomen dat ze van de uitwisseling verdwijnen, mijn huizen willen aanbevelen.

Mijn simmetjes vind ik minder belangrijk, maar ik zou het doodzonde vinden als de huizen niet meer beschikbaar zouden zijn. (Telkens opnieuw uploaden is zo'n toestand, zeker wanneer je meer en meer huizen gaat krijgen :thumbsup )

Dus willen jullie aljeblieft mijn huizen aanbevelen.

Het adres van mijn studio pagina: Studio van wimhuiskamp
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (please aanbevelingen)

Dank daarvoor simsfreak. Ik weet zelf ook niet waar de grenzen liggen. Ik denk niet dat ik me direct zorgen moet maken: de laatste 8 tot 10 huizen die ik online zette haalden allemaal de top 10 van topdownloads van die dag. Zou gek zijn als die er dan af gaan. Alleen het aantal aanbevelingen voor die huizen was misschien aan de lage kant ( 6 of 7). Daar zou ik het graag op zeker spelen :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (finaleopdracht Build my Dream

Al een paar maanden praat ik over de Build my Dream wedstrijd op het EA-forum. Ik heb daar de finale mogen bereiken en wil jullie hier de finaleopdracht laten zien. Helaas is het me niet gelukt om dit gebouw op de uitwisseling te krijgen; het bestand zal met bijna 23 MB wel te groot geworden zijn. Maar de presentatie en losse afbeeldingen zijn zoals gewoonlijk te bekijken.

Eerst maar de opdracht:
Burgemeester Simmons: Hallo lieve finalisten! Welkom bij deze vergadering! Ten eerste wil ik jullie nog even hartelijk feliciteren met het behalen van de finale, wat een prestatie! Jullie huizen zijn zeker een aanwist geweest voor mijn mooie stadje! Bedankt daarvoor!
Maar dan nu, de finale. We hebben de laatste opdracht extra moeilijk gemaakt.. Jullie moeten een studentenflat bouwen! Ja, dat horen jullie goed, een studentenflat! Dat houdt in dat er een aantal verdiepingen zijn [eigen keuze], en slechts 1 keuken en 1 badkamer! Jaa, onze studentjes moeten deze voorzieningen helaas nog delen. Jullie zullen al staan te popelen nu natuurlijk, om te beginnen of om te gaan, dat weet ik niet, maar ik zie het aan jullie gezichten dat jullie popelen! De studenten krijgen elk maar 1 kamer, dus hier moet alles in staan, houd daar rekening mee
Oke, er moeten 5 mensen komen te wonen, dus er moeten 5 kamers zijn. De namen van onze studentjes zijn: Kyle, Natalie, Katie, Jon and Davis
Kyle wil graag een donkere, maar ruime kamer. Zijn favo kleur is donkerrood. Verder houd hij van gitaarspelen.
Natalie is een echt meisjesmeisje. Ze houd veel van roze, met de bijbehorende bloemetjes en vlindertjes. Ze is gek op ballet!
Katie daarintegen, maakt al dat meidengedoe niet veel uit. Blauw! Dat is de kleur voor haar! Zacht blauw, dat wel, want ze is geen jongen natuurlijk.. Haar hobby? Lezen, heel veel lezen.
Jon is juist weer helemaal weg van oranje, alles moet oranje of wit, zijn kleurtjes! Jon is een echte gamer, hij wil dus zowel een computer als een spelcomputer.
Davis bekijkt nog zonniger, die wil het geel! het liefst in een mix met blauw. Waarom dit zijn favo kleuren zijn? Die staan op zijn auto! Zijn hobby: Racen.
Nou, volgens mij weten jullie genoeg. Oh ja, het budget.. Ach laat dat maar zitten, de gemeente betaald! Houd er alleen rekening mee dat het een studentenhuis is, dus op een kleinere kavel, en niet te groot! Studenten hebben geen grote huizen nodig, jullie snappen me wel, toch? Mooizo! Veel succes, finalisten!



Eerst maar even wat screenshots.

Het vooraanzicht
Afbeelding

Een achteraanzicht, waarop goed te zien is, waar het gebouw is geplaatst:
Afbeelding

Een foto van de voorgevel bij avond:
Afbeelding

De entreehal op de begane grond. Let vooral ook op de hekjes en trapleuningen:
Afbeelding

De gemeenschappelijke keuken/eetkamer:
Afbeelding

Een studentenkamer van iemand die van roze en ballet houdt:
Afbeelding

Een studentenkamer van iemand die van geel met blauw en racen houdt:
Afbeelding

Het gebouw is gewoon te groot om hier met een paar plaatjes te laten zien.

De 145 screenshots (die van een betere kwaliteit zijn dan in de presentatie) kunnen jullie hier bekijken: losse afbeeldingen

En de presentatie staat hier: de presentatie

De download vinden jullie hier . Let op, dat is een versie waarin op het skatehekje na, verder geen Custom Content is gebruikt.
Uiteraard hopen wij, de finalisten, dat jullie je stem willen uitbrengen. Daarom wil ik jullie vragen in dit topic beide presentaties te bekijken en te stemmen op die inzending die jullie het beste vinden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Creaties van wimhuiskamp (finaleopdrachtplaatjes 31-03)

Heel mooi Wim! :thumbsup
Ook dat bij die ballet kamer, die spiegel met stang ervoor xD Een mini oefen ruimte moet dat voorstellen neem ik aan? ;-)

Ik ga even de presentatie bekijken!

[EDIT]
Heb je presentatie ook nog even bekeken. Ik vind die ramp en grind stangen buiten echt heel vet gemaakt! :thumbup
De rest vind ik ook mooi maar zoiets valt op doordat ik het nog nooit gezien had.
Ga zo door zou ik zeggen! Zal ook even op je stemmen :)
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (finaleopdrachtplaatjes 31-03)

Xelles en Bakie, bedankt voor het stemmen. Ik ga er van uit dat jullie dat objectief doen of gedaan hebben en als jullie da andere inzending beter vinden daar ook op stemmen. Uiteindelijk verdient ook xTurtly het om te winnen. Ze staat niet voor niets in de finale en heeft ook een prachtige flat neergezet. :bloemetje :thumbsup

[EDIT] En bakie, ik heb inmiddels de screens voor het dak gemaakt, dus binnenkort komt dat ook :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Creaties van wimhuiskamp (finaleopdrachtplaatjes 31-03)

Ah helmaal top!

Ik heb al een idee in mn hoofd voor een volgende bouwwerk en daar kan ik dat dak wel bij gebruiken denk ik!

Over de wedstrijd van jou.
Ja heb ook de flat van haar bekeken, maar ik vind buitenkant vaak belangrijker dan binnenkant. En als je ik jouw flat vergelijk met die van haar is de jouwe veel speelser. het is niet gewoon een simpel blok, maar de muur verspringt op enkele plekken en alles is toch van buiten net wat mooier aangekleed als dat van haar.
Iets meer moeite erop gedaan. Ook met de garage onder de flat enzo.

Al vond ik haar binnenkant ook heel mooi! ;-)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie