Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

192 berichten • Pagina 9 van 10

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Creaties van wimhuiskamp (Swamp Fortress online 15-10)

Ontzettend mooi huis weer!
Dit was het huis wat op je filmpje van je hekje op de achtergrond te zien was toch?
Graag gedaan trouwens wat betreft de kikkers, ratten en vuurvliegjes :P

Ben net 2 dagen terug van vakantie in Spanje, dus moet er weer even opnieuw inkomen, maar zal dan zkr ook weer snel aan het bouwen gaan :D
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (Swamp Fortress online 15-10)

Dank weer allemaal voor de complimenten..

Nou, het zal nu wel langer gaan duren voordat ik weer een nieuw huis online kan zetten. Ik heb sinds deze week eindelijk weer een baan namelijk. Dat betekent gewoon, dat ik (gelukkig) weer minder tijd heb om te spelen en te bouwen. In elk geval ga ik verder bouwen aan de dingen waar ik al mee bezig ben ;-)

:thumbsup :applaus :taart :applaus :thumbsup :applaus :gitaar :applaus :thumbsup
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (Swamp Fortress online 15-10)

Dat werk gaat zeker lukken.

En wat de wereld betreft, ja, daar is zeker nog wat aan gewerkt. Ik heb al weer ongeveer 80 screens. Ik weet nu alleen even niet wanneer ik een update online kan zetten ;-) .

Maar ik blijf in elk geval wel gewoon lekker bouwen hoor, alleen gaat het nu allemaal wat (of misschien moet ik zeggen 'nog') langzamer. :blink
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (Swamp Fortress online 15-10)

Na een lange tijd heb ik vandaag weer een huis online gezet. Dit is een huis, dat ik al meer dan een jaar geleden gebouwd heb voor Build my Dream, het eerste seizoen.

Het gebouw voor het speciale project heb ik nu klaar, alleen krijg ik het nog niet op de uitwisseling; het is te groot. Ik moet het dus nog wat aanpassen :D
Maar eerst dit huis dus. Bij dit huis was de opdracht, dat het in zwart en wit moest zijn. Ik heb gekozen voor een modern huis met een oosters tintje. De tuin heb ik langs diagonale lijnen op het kavel opgebouwd.

In de tuin staan glazen windschermen. Deze heb ik bij deze versie vervangen door ramen om geen cc te gebruiken, die niet van de EA-site komt.

Hier zijn bijna 60 plaatjes van dit huis te zien. Hieronder laat ik er alvast wat van zien.

Na de plaatjes hieronder plaats ik de link naar de download. Zoals altijd geldt, dat, als jullie het huis mooi vinden, ik heel blij ben met jullie aanbevelingen op de uitwisseling. En misschien vinden jullie het leuk ook eens naar mijn andere huizen te kijken.

Totaalplaatje van het huis:
Afbeelding

Kijkje in de woonkamer:
Afbeelding

Het brugje in de tuin en de vijver:
Afbeelding

Afbeelding

En de zen-tuin:
Afbeelding

De dojo:
Afbeelding

De keuken en eettafel:
Afbeelding

Hoekje in de woonkamer:
Afbeelding

Tenslotte een kijkje in een slaapkamer:
Afbeelding

Ik hoop, dat jullie ook dit weer een geslaagd huis vinden.

De download vinden jullie hier.

Ik houd jullie op de hoogte van het gebouw voor het speciale project.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Creaties van wimhuiskamp (Modern oriental online 6-2)

Leuk weer eens een update van jouw creaties te zien!
Al had ik dit huis al eerder ooit gezien ergens.

Hoe staat het met de wereld? Of ligt die nog even in de kast voordat je verder gaat met het bouwen daaraan?

Over 7 dagen kan ik ook weer beginnen met nieuwe projectjes *jeej*
(tenminste dat hoop ik :P )
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (Modern oriental online 6-2)

*** LET OP. Door het formaat staat dit huis niet op de uitwisseling maar [b][color=#0040FF]HIER[/color][/b][colo ... ].[/color] ***

Ik heb het al een tijdje over een speciaal project. Hier is het resultaat.

Een tijdje terug vroeg iemand mij een kostschool te bouwen. Normaalgesproken bouw ik niet op verzoek, maar dit keer wilde ik wel een uitzondering maken. Ik kan dit gebouw namelijk straks misschien ook wel in mijn wereld gebruiken.

Al met al is het een erg groot gebouw geworden, dat met meer dan 19 MB te groot is voor de uitwisseling. Ik heb het dan ook via een upload-site voor jullie beschikbaar.

In dit gebouw heb ik enkel het basisspel en de uitbreidingspakketten gebruikt. Er zitten geen dingen uit de accessoirepakketten in.

Ook heb ik wat gratis downloads gebruikt. Een lijstje met de links hiervan kunnen jullie vinden in mijn blog op de EA-site.

Een paar opmerkingen bij dit huis.

Het is gebouwd op het kavel ‘Pompoenvalleistraat 520’ in Riverview. Het huis dat daar stond heb ik eerst gesloopt.

Een sim kan in het zwembad van binnen naar buiten zwemmen; dat heb ik getest. De kleedkamers van het zwembad zitten er onder en daar zit ook een soort van zonnebank-kamer, compleet met wat UV-lampachtige blacklights.

Het huis heeft ook een tombe. Om daar optimaal van te genieten, is het verstandig de eerste tijd de koop- of bouwmodus niet te gebruiken. Dan blijft de verrassing groter. In die tombe zijn sommige doorgangen erg smal. Daarom moet je af en toe je route zorgvuldig en met kleine stapjes kiezen. Ik heb de tombe getest en volgens mij werkt hij volledig.

Hier wat plaatjes van dit gebouw. Nog meer afbeeldingen zijn hier te zien.

Eerst maar even een vooraanzicht:
Afbeelding

In het zwembad van binnen naar buiten zwemmen:
Afbeelding

Afbeelding

De achtergevel van het zwembad:
Afbeelding

De achtergevel van het hoofdgebouw met bloempotten op het balkonhek:
Afbeelding

Vanuit de keuken richting eetzaal:
Afbeelding

De gemeenschappelijke woonkamer:
Afbeelding

Twee studentenkamers:
Afbeelding

Afbeelding

De kamer van het schoolhoofd:
Afbeelding

En tenslotte een biologie-/natuurkundelokaal:
Afbeelding

Waarvoor dit gebouw gemaakt is gaan jullie vanzelf merken. Als jullie dit gebouw wat vinden, kijk dan ook eens naar mijn andere huizen in de uitwisseling.

Dit gebouw is daar niet beschikbaar. Je kunt het alleen HIER. downloaden.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie