Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

192 berichten • Pagina 8 van 10

Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (NIEUW Kringloopwinkel online 2

@kgr Hmm, dit is de link van de pagina van deze download: https://www.thesims3.com/assetDetail.ht ... d=3145847#

Als het niet lukt, misschien, dat je later o de dag nog eens kunt proberen. Ik merk de laatste weken, dat de uitwisseling vooral overdag nogal gek doet. Afgelopen weekend heb ik uploads van mij daar het hele weekend niet zien verschijnen. Heel gek.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Creaties van wimhuiskamp (NIEUW Kringloopwinkel online 2

Heel mooi gemaakt Wim!
Over je motel, dat binnentuintje vind ik wel mooi! ;)
Ben ook net klaar met mijn nieuwste project maar wil er proberen een filmpje van te maken inplaats van printscreens, dus duurt nog even voordat hij te zien zal zijn gok ik. :)
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (NIEUW Kringloopwinkel online 2

In de allereerste plaats iedereen weer bedankt voor de grote complimenten. Ik blijf dat altijd weer een stimulans vinden om door te gaan. Ik weet, dat ik dat al vaker heb gezegd, maar het voelt toch telkens opnieuw zo.

Dit keer weer een totaal ander huis voor jullie. Ik heb geprobeerd een beetje een sinistere sfeer in het moeras te bereiken. Het is denk in een kavel dat je of mooi vindt, of juist helemaal niets.

Het verhaal achter dit huis:

Een gekke geleerde woont al jaren in het moeras, maar is behoorlijk bang voor de dingen die daar kunnen leven. En met de geruchten, dat er zelfs vampieren naar de stad zullen gaan komen, is hij er niet geruster op geworden. Hij heeft zijn huis dan ook omgetoverd tot een soort fort met een behoorlijke schutting er omheen. Het hele huis staat op palen of is opgehangen aan zware, stalen palen. Hij hoopt alles buiten de deur te houden op die manier.

Het huis is grotendeels opgetrokken uit staal en hout. Je kunt zien, dat dat in een moeras nogal te lijden heeft. Omdat stalen vloeren nogal koud aan de voeten zijn, heeft hij door het hele huis een bonte verzameling kleden en kleedjes op de vloeren liggen.

Dat hij niet alles buiten kan houden merk je wanneer je de ratten over het kavel ziet schieten. Ook zul je kik.kers, vuurvliegjes en een verdwaalde kraai aantreffen. (Bedankt Bakie)


Voor het huis heb ik alleen spullen gebruikt uit het spel en de uitbreidingen. Hier en daar is ook een store-item gebruikt, maar die zijn niet essentieel. Hoe het er zonder die dingen uitziet kan ik niet voorspellen. Ik heb in elk geval de schutting zo gemaakt, dat ook zonder de kasteel-set, er een hek om het kavel staat.

Het is bijna onmogelijk om met plaatjes de sfeer van dit kavel goed te laten zien. Hieronder staan er een aantal en hier staan er nog meer. Als je daar boven een plaatje in de rechterkolom staat verschijnt er een korte, engelse titel.

De downloadlink staat weer na de plaatjes.

Eerst maar een overzicht van het hele kavel:
Afbeelding

De plek, waarop ik dit kavel heb gebouwd. De hele inrichting sluit hier dus het beste aan op het landschap:
Afbeelding

Hier wat van de dieren op het kavel:
Afbeelding

De woonkamer en de badkamer. Zie hoe afgeleefd de badkuip en de wasdroger zijn:
Afbeelding

Afbeelding

Een tienerkamer met 'graffiti' op het beeld in de hoek:
Afbeelding

Twee plaatjes in de 'tuin':
Afbeelding

Afbeelding

Tuinieren gebeurt trouwens tussen de struiken en het riet:
Afbeelding

De nevelige sfeer bij avond:
Afbeelding

De hoofdingang van dit kavel:
Afbeelding

Het effect van het moeras op de telescoop, maar ook binnen op de spullen op de overloop:
Afbeelding

Afbeelding

En tenslotte nog een plaatje van het terras buiten:
Afbeelding

Zoals gezegd, het is bijna onmogelijk de sfeer goed te laten zien in een paar plaatjes. Kijk dus gerust ook naar die andere plaatjes achter de link hierboven.

Het huis is hier te downloaden.

Als jullie het wat vinden, dan ben ik blij met duimpjes in de uitwisseling natuurlijk.

Dit huis en mijn vorige huis zijn ook bedoeld om op te nemen in de wereld, waar ik mee bezig ben. Het bouwen heeft de vordering daar mee dus wat opgehouden. Maar in de planning voor de komende tijd is een update daarvan opgenomen. :)

Verder ben ik van plan weer een uitvergroting van een spelobject tot huis om te vormen, heb ik nog een speciaal gebouw met een speciaal doel op het programma staan. En natuurlijk zijn er nog wat huizen, die ik nog niet opnieuw online heb gezet. Genoeg plannen dus.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Creaties van wimhuiskamp (NIEUW Kringloopwinkel online 2

wimhuiskamp schreef:Verder ben ik van plan weer een uitvergroting van een spelobject tot huis om te vormen, heb ik nog een speciaal gebouw met een speciaal doel op het programma staan. En natuurlijk zijn er nog wat huizen, die ik nog niet opnieuw online heb gezet. Genoeg plannen dus.
Is dat speciale gebouw denk wat ik denk :D ?

Weer een heel mooi huis, Wim! :woot
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (Swamp Fortress online 15-10)

@Nina Ik denk dat wat jij denkt een goede gedachte is ;-)

@Bloos Klopt. Nu begrijp je wat ik bedoelde toen ik zei, dat de sfeer van dit kavel niet in plaatjes te vangen is. Ik ben blij dat de werkelijkheid je zo goed bevalt ... veel plezier met dit kavel :D

Laatst gewijzigd door wimhuiskamp op za 16 okt 2010, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie