Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

192 berichten • Pagina 5 van 10

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Creaties van wimhuiskamp (finaleopdrachtplaatjes 31-03)

Ik heb ook objectief gestemd hoor, dus niet dat straks het hele Sims forum boos op het S3N team wordt (A)

Wat Bakie zegt, jou huis is speelser (vind trouwens nog wel steeds dat uitsteeksel op het dak niet mooi) en die kleuren vrolijken de boel op. Dat van haar is best wel een vierkant blok, die ramen zijn dan wel weer speels geplaatst. En de inrichting die jij gemaakt hebt vind ik net iets mooier. Ook als de naam Jantje onder dit huis had gestaan had ik daarop gestemd :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (finaleopdrachtplaatjes 31-03)

@Engelchen1202 Ich habe schon seit einige Wochen Probleme mit meinem persönliche Seiten. Ich habe die Unterstützing von EA Niederlande schon informiert, aber, weil es sowieso viele Probleme gibt mit der Sims-site, hat mann mich gefragt eine Weile zu warten. Wenn ich dieselbe Probleme am Wochende noch immer habe, werde ich darüber wieder Kontakt mit EA haben.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (finaleopdrachtplaatjes 31-03)

Even een kort berichtje tussendoor. Momenteel zijn er problemen met 'Mijn pagina' op het officiële EA-forum. Ik ben al in contact met de support van EA. Maar het begint er op te lijken, dat de problemen niet op te lossen zijn en veel van de dingen, die daar nu staan (voorlopig) niet terug te halen zullen zijn. :(

Vanaf morgen ga ik weer verder in de slag, om te kijken, wat er nog te redden valt. Kort en goed komt het er op neer, dat voor dit moment geen enkele van mijn creaties is te downloaden, ik al mijn aanbevelingen kwijt ben, mijn vriendenlijst niet meer bestaat, al mijn Store-aankopen niet meer geregistreerd zijn als gekocht en ik het restant aan Sim-points kwijt ben.

Ik ga er van uit, dat EA een en ander op gaat lossen. En wat betreft mijn creaties, ik heb ze allemaal nog op mijn computer staan, dus opnieuw uploaden zou moeten kunnen. Al is het dan zonder de gebruikte downloads (want die heb ik al een tijdje terug verwijderd).
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creaties van wimhuiskamp (download tijdelijk niet mogeli

De problemen met mijn account zijn op een heel nette manier door EA opgelost: ik heb een nieuw account daar. Dat betekent wel, dat ik alle huizen opnieuw moet uploaden en er dus nieuwe links zullen komen,

Dat zal nog wel even een paar dagen duren, voordat dat in orde is. Ik laat het hier weten als de nieuwe links hier staan. ;-)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie