Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

43 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
remiken
Snackventer Snackventer
Berichten:
84
Lid geworden op:
za 29 jan 2011, 18:03

Re: Huizen van remiken: nieuw p.2 4/06/2011

Honnor schreef:misschien via rapidshare? :p Is ook een handige site ;)
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe die site werkt want ik heb het vorig jaar al eens geprobeerd met iets anders en dat mislukte dus :$

Het kan zijn de het eventjes duurt want ik begin overmorgen met de examens (help!) :|
Afbeelding
Gebruikersavatar
remiken
Snackventer Snackventer
Berichten:
84
Lid geworden op:
za 29 jan 2011, 18:03

Re: Huizen van remiken: nieuw p.4 28/06/2011

Het is nog niet gelukt om het erop te zetten, ik ga het nog een paar keerproberen ;)
Hier alvast een nieuw huis :D

Miss Rosen's Little Farmhouse

Het huisje is rechthoekig en ik wou er weinig hoekjes en uitsteeksels in want de hoevetjes op het platteland zijn ook eenvoudig en sober.
Ik weet het, het is weer het plattelandsthema maar ik hoop dat het jullie nog niet verveeld.

Aan de oevers van de Simonirivier stond een klein vervallen hoevetje.
De inwoners van Riverview vonden het zo spijtig dat dit mooie huisje aan het vervallen was en ze besloten om het te renoveren.
Met de Wientjes als grote geldschieters werd het huis een mooi, modern hoevetje.
Uiteindelijk kregen de Wientjes het huisje voor de volgende erfgenaam.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De gang, alle huizen hebben een voordeur en een inkom. Het zou maar gek zijn als het zou ontbreken.
De hal is klein en gezellig gebleven, net wat ik mij voorstel bij een hoeve.
De hal bij mijnovergrootmoeder is ook zo klein, ik ben er vandaag nog binnengeweest dus het zal vandaar komen.


Afbeelding

Afbeelding

De keuken, ruim, licht en multifunctionneel. De inwoners van Riverview zijn echte Bourgondiërs.
Dit wouden ze in de keuken weerpiegelen, alleen de beste gerechten worden hier gemaakt en met evenveel plezier opgegeten.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De woonkamer is niet zo ruim, eerder kleintjes maar wat geeft dat als je zo letterlijk dichter bij elkaar kunt komen.

Afbeelding

Afbeelding

De bureau is blauw, modern en overzichtelijk. Riverviewers zijn dan Bourgondiërs, ze zijn niet lui. Werken kunnen ze als de beste.

Afbeelding

Afbeelding

Boven zijn er twee kamers, één voor volwassenen en één voor de jeugd.
Ze zitten in de nok van het dak, gezellig toch?


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plattegronden:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie