Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

NilsCollection
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
zo 15 aug 2010, 20:15

NilsCollection | Eindelijk!

Hallo allemaal,

Na een paar maanden van Sims-loosheid heb ik de Sims 3 eindelijk weer aan de gang gekregen.
Ik heb nog niet zoveel leuke custom content, en aangezien ik een paar maanden geleden ondeveer 2.500 verschillende items in mijn custom content-map had staan, moeten jullie dus nog even geduld hebben. 8-)

Mijn sim woont nu in een startershuisje in Sunset Valley maar verhuist binnenkort waarschijnlijk naar Riverview.
Omdat ik geen Wereldavonturen / Ambities heb (staat wel op de planning) moeten jullie het dus maar doen met de standaard omgeving. Helaas. :$

Maargoed: mijn sim. Nils is de naam, en hij woont nu alleen in dat kleine startershuisje waar ik de naam van vergeten ben. Ik denk dat je het hoe dan ook zult herkennen op de foto's, ik heb namelijk alleen maar een garage bijgebouwd en het uiterlijk iets veranderd. Het was alleen een beetje donker, maar dat maakt niets uit, toch? En anders maak ik speciaal voor jullie wel een foto overdag.

De volgende keer dat ik iets update zal mijn sim waarschijnlijk in een groter huis wonen, so stay tuned!

Afbeelding

Afbeelding
⌘ + ⌥ + ⎋ = 
NilsCollection
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
zo 15 aug 2010, 20:15

Re: NilsCollection | Eindelijk!

Dankjewel voor jullie reacties!

Ik heb het huis niet zelf gemaakt. Het is één van de huisjes waar je voor kunt kiezen als je met het spel begint.. ik geloof dat het Monotoon heet of zoiets? In ieder geval heb ik een nieuw huis gemaakt.. ik vind het echt prachtig, en ik zal zometeen de eerste screenshots posten!

Groetjes, Nils
⌘ + ⌥ + ⎋ = 

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie