Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

20 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Claudia's huizen enzo.

Dit is mijn eerste huis dat ik dus op dit forum zet :P, kijken of het me lukt!
Afbeelding
Dit is 'm dus , de buitenkant
Afbeelding
De zijkant van het 'nederige stulpje'
Afbeelding
De badkamer
Afbeelding
De keuken (en een stukje trap :$)
Afbeelding
De slaapkamer
https://nl.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=1137256

Als jullie de screens een beetje raar vinden snap ik dat wel hoor. Ik heb namelijk nog niet zoveel geoefend.

Het huis staat op het BINNENBOOGSTRAND in Sunset Valley. Dus je moet even van die openbare kavel een woonkavel maken en dan past ie er mooi op XD.

Als jullie tips hebben of iets niet goed vinden hoor ik dat graag :D dan kan ik die dingen verbeteren enzo.

OJA, de tuin heb ik nog zo goed als leeg gelaten want ik was bang dat het nogal lelijk zou worden :oops: :oops: .

Laatst gewijzigd door Claudia op za 12 sep 2009, 13:12, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Claudia's huizen enzo.

Mijn nieuwe huisje :mryellow: . Strandhut 74.

Een klein gezellig huisje voor twee personen. Er is één badkamer, één slaapkamer, een huiskamer, een keuken en een eetkamer.
Afbeelding
De buitenkant van het huis.

Afbeelding
De woonkamer

Afbeelding
De keuken met bar.

Afbeelding
De eetkamer met een deur naar de tuin.

Afbeelding
De buitendeur en het bruggetje ( Ja hij is gelukt, aleen zit er nog geen boog in :P)

Afbeelding
De moestuin

Afbeelding
De tuin 's nachts

Hier kan je het huis downloaden. https://nl.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=1173826

Zelf vind ik dat de tuin best mooi is geworden :D. Dit is de eerste keer dat ik echt een uitgebreide tuin maak.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Claudia's huizen enzo.

Wat een mooi gezellig huisje. :wink:
Je hebt het huis mooi inricht en goed bijpassende patronen & kleuren gebruikt.
& ook goed gebruik gemaakt van de constraincheat voor 't dak. :mryellow:
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Claudia's huizen enzo.

:D dankje!
Ik ben best lang bezig geweest met dat dak :P. Maar nóg langer met dat bruggetje, ik probeerde er een boog in te maken, alleen de heuvels onder de brug die je daarvoor moest maken waren steeds te hoog, toen maakte ik er maar een rechte brug van :lol: .
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Claudia's huizen enzo.

Claudia schreef::D dankje!
Ik ben best lang bezig geweest met dat dak :P. Maar nóg langer met dat bruggetje, ik probeerde er een boog in te maken, alleen de heuvels onder de brug die je daarvoor moest maken waren steeds te hoog, toen maakte ik er maar een rechte brug van :lol: .
Dan moet je de gevoeligheids-schuif helemaal naar rechts schuiven. Dan gaat er per klik precies 1 tik omhoog. Anders wil dat nog wel eens verschillen per klik en wordt het ongelijk. Of bedoelde je dat niet?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Claudia's huizen enzo.

Xelles schreef:
Dan moet je de gevoeligheids-schuif helemaal naar rechts schuiven. Dan gaat er per klik precies 1 tik omhoog. Anders wil dat nog wel eens verschillen per klik en wordt het ongelijk. Of bedoelde je dat niet?
Ja dat bedoelde ik juist! Nu snap ik het XD ik had hem helemaal naar links geschoven hahaha.
Ik heb ook in een topic gevraagd hoe je bruggen moest maken, en Hiki heeft toen een filmpje daarvan gevonden. Alleen in dat filmpje wordt de gevoeligheids-schuif juist helemaal naar links geschoven, dus heb ik dat ook gedaan :P.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Claudia's huizen enzo.

Ruimtelijke Chi

Ik heb weer een nieuw huisje gebouwd dat ik met jullie wil delen ;). Het is helemaal in Chinese stijl, en is gemaakt voor een gezin van twee personen. In de tuin is een visvijver met Chinese vissen (nog niet getest :P), en spullen om je Chinese Vechtkunsten te trainen.
Afbeelding
^ Dit is de achterkant van het huis, dit vind ik persoonlijk de betere kant :P
Afbeelding
^ En de voorkant
Afbeelding
^ De slaapkamer, met een mooi rond bed :D
Afbeelding
^ De eetkamer, met achter de raampjes de keuken

En natuurlijk is hij te downloaden :D https://nl.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=1602770

Als jullie tips hebben hoor ik die graag, zeg het ook vooral als ik iets beter had kunnen doen ofzo, daar leer ik alleen maar van :thumbsup
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Claudia's huizen enzo.

Leuke huizen Claudia.

En je vroeg om tips: persoonlijk zou ik proberen iets meer van de tuinen te maken. Bekijk veel huizen van anderen en probeer dat wat je leuk vindt in te passen in je eigen stijl. En dat is direct een tweede tip: probeer een eigen stijl te ontwikkelen in je bouwen en die vast te houden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Claudia's huizen enzo.

Bedankt voor je tips :D , ik bekijk best vaak huizen van anderen, alleen vind ik het zelf best moeilijk om een huis een bepaald uiterlijk te geven (ik vind de buitenkant het moeilijkst). Het inrichten van huizen vind ik wat makkelijker, ik klik soms ook gewoon bij stad bewerken een huis aan dat door Maxis is gebouwd, en dan richt ik het helemaal opnieuw in.
Ik ga in het vervolg dus extra veel oefenen met de buitenkant van het huis, én de tuin, want dat is eigenlijk de eerste indruk die je hebt :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Claudia's huizen enzo.

Bakie schreef:Mooie huizen Claudia!
Ik zie dat het een tijd geleden is dat je een nieuwe hebt geplaatst?
Waar blijft 'ie? ;)
XD Ik zoek tijd... het is de laatste tijd ERG druk op school,, waar halen die leraren die toetsen toch vandaan :tongue. Misschien als ik weer een rustig weekje heb, dat ik in het weekend niet zo veel hoef te doen. Maar ik moet natuurlijk ook wat inspiratie hebben :P.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie