Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Gekleurde Simbots

Gekleurde simbots
(Sims 3 Ambities vereist)
Afbeelding
Wat is dit?
Met de komst van De Sims 3 Ambities kan je simbots krijgen, alleen deze zijn er alleen in vaste kleuren en niet herkleurbaar. Met deze download kan je een simbot krijgen in create-a-sim om hem vervolgens zelf een kleur te geven naar wens. Mocht je de simbot bij een al bestaande familie willen, maak dan eerst de simbot in CAS en voeg hem dan later bij het huishouden bij ‘stad bewerken’.

Hoe zet ik het in mijn spel?
Je zet de .sim bestanden in Mijn documenten/Electronic Arts/De Sims 3/SavedSims
Mocht deze map nog niet bestaan, moet je hem zelf aanmaken. Vervolgens kan je ze vinden bij de kant-en-klare sims in CAS (create a sim) bij de ouderen.
Afbeelding

Hoe verander ik de simbot van kleur en hoe krijg ik de verroeste simbot?
Heel simpel. Klik gewoon op zijn hoofd of lichaam om create-a-style te openen en je kan de kleuren veranderen. Om de verroeste simbot te krijgen, klik je links boven (nog steeds in create-a-style) op de voorgemaakte recolers. De eerste drie zijn normaal de andere drie verroest.
Verder hoef je alleen de alledaagse kleding aan te passen. Als je op bijv. formele kleding klikt, zal je weer van vooraf aan moeten beginnen. Natuurlijk kan je wel gewoon de naam en persoonlijkheid veranderen.

Downloaden
Je kan de simbot hier downloaden op: Veel plezier ;-)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Picassu
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
vr 14 mei 2010, 12:15

Re: Gekleurde Simbots

Hmm, ik heb het liever zo dat je er iets voor moet doen om ze te krijgen. 8-)
Maar hoe kun je SimBot-baby's krijgen? Ik heb 2 SimBots ide getrouwd zijn, maar nog steeds komt de optie 'Kindje proberen te maken' er niet? :S
Yaaaaay, gewonnen! Superbedankt voor het stemmen!
Afbeelding



Afbeelding ~!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie