Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

25 berichten • Pagina 1 van 2

Nefje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 19:27

Ice Palace

Zodra ik hoorde dat je sim als beeldhouwer in De Sims 3 Ambities spullen uit de koopcatalogus kon namaken met verschillende materialen, wist ik meteen hoe ik mijn volgende huis zou gaan inrichten: vol met voorwerpen gemaakt van ijs!

Het resultaat kan je hier downloaden: Ice Palace
Opmerking: bij het huis zit wel een simbot, aangezien het niet mogelijk is om alle sims te verhuizen en tegelijk het meubilair te behouden


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Nefje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 19:27

Re: Ice Palace

Als het goed is niet, aangezien de werken zijn gemaakt door beeldhouwers waarbij het niet meer smelt.
Ik kan het in ieder geval spelen zonder dat het smelt. Misschien dat het anders is voor de mensen die downloaden.
Dat zou wel jammer zijn.
Nefje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 19:27

Re: Ice Palace

Dankje Bakie :)
Het is jammer genoeg niet mogelijk om álles uit de koopcatalogus na te maken als beeldhouwer.
Elektronica (zoals de laptop) is in ieder geval uitgesloten. Daarom heb ik die spullen een wit/grijs kleurtje gegeven zodat ze beter passen bij de stijl van de rest van het huis.

Je kan overigens ook niet kiezen wat je maakt. Als je sim een bepaald voorwerp heeft gemaakt, dan is het wel mogelijk om deze opnieuw te maken. Voor de rest is het dus maar hopen dat je iets 'nieuws' krijgt. Daarom weet ik ook niet precies wat er allemaal van ijs gemaakt kan worden.

De volgende dingen kan je in ieder geval van ijs maken: een aantal eetkamer- en woonkamerstoelen, een aantal barkrukken, schildersezel, toilet, gootsteen (die 'losse'), veel standbeelden, speelgoedkist voor kinderen, wijnrek, schaakbord en een aantal vitrines (die van Frankrijk en Egypte).
Gebruikersavatar
yanyo111
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
332
Lid geworden op:
za 22 mei 2010, 20:41

Re: Ice Palace

wat zijn die sterren die op die vitrines staan??? :?
Na 5 jaar weer terug op het forum :D al lid sinds 2010 (H)
Upload af en toe leuke dingen in de Sims community (yanyo111)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Ice Palace

Leuk voor die hete zomer. Alleen heb je in NL na een uur een zwembad :(.
Kunnen die dingen eigenlijk wel smelten op de Sims 3?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Ice Palace

^ ik denk het niet ;) die maker ervan heeft het gewoon zo gemaakt dat het op ijs lijkt ;)

ziet er leuk uit :)
mooi gemaakt ook =D
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Ice Palace

Net zoveel stijl! :D
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Angelaa
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
za 10 jul 2010, 13:25

Re: Ice Palace

Leuk idee. Erg orgineel. Ook fijn dat als je sim zover is met beeldhouden het niet meer kan smelten!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie