Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 00:37

MariskaAmy's bouwsels

Hallo allemaal :applaus

Ik ben bezig met een nieuw project voor mezelf, en daardoor zal ik een hoop huizen bouwen. Nu leek het me leuk deze met jullie te delen, om zo wat feedback te krijgen, en natuurlijk ook om mijn huisjes aan de man te brengen ;)

Wat mijn project dan is? Sunset Valley opnieuw bebouwen. Ik vind die standaard huizen nooit echt wat. Daarnaast wil ik proberen in elk huis een babybedje en een extra bed te zetten, om te kijken of mijn verhaalvoortgang dan wat beter werkt, aangezien nu niemand kinderen krijgt.

Mn eerste huisje is net af, en daar zal ik later op de avond of morgen even foto's van neer zetten, ligt even aan hoe snel ik moe word :sweatdrop

EDIT: Foto's gemaakt, hier komen ze ^^

Vooraanzicht:
Afbeelding

Zijaanzicht:
Afbeelding

Achtertuin:
Afbeelding

Close-up van het terrasje:
Afbeelding

Bovenaanzicht:
Afbeelding

Hal:
Afbeelding

Bescheiden maar functionele badkamer:
Afbeelding

Extra/Kinder slaapkamer
Afbeelding

Hoofdslaapkamer met babybedje:
Afbeelding

Keuken:
Afbeelding

Eethoek:
Afbeelding

Woonhoek:
Afbeelding

Dit was dus huisje 1, commentaar is zeer welkom!
Download is hier te vinden.
Gebruikersavatar
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 00:37

Re: MariskaAmy's bouwsels

Ik hou zelf inderdaad totaal niet van muurdecoraties, vind het altijd rommelig staan xD Zelfde voor planten, ik hou van ruimte ^^

Daarnaast is het altijd nog een huis waar niemand in woont, als er ruimte is kunnen mensen het beter aanpassen naar hun smaak, is dan mijn gedachtengang :P

Bedankt voor de reacties ^^
Ben ondertussen aan het buurhuis bezig, maar het wil niet helemaal zoals ik het wil.. al krijg ik het wss vandaag wel af =]

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie