Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

61 berichten • Pagina 1 van 4

Bakie
Oplichter Oplichter

Bakie's Openbare Kavels -->UPDATE Sims Sealife<-- BLZ 6

Mijn eerste openbare kavel (waar ik echt ongelofelijk lang over heb gedaan mede door de meer dan 100 dakraampjes die je omstebeurt moet plaatsen) is een Museum!
En niet zomaar eentje, een Dino Museum.
Ook de WC bordjes die ik hier een aantal weken terug heb laten zien zitten hierin verwerkt.
Moet wel eerlijk zeggen dat het moeilijker was als ik dacht, maar het is er wel aardig uitkomen te zien.

Allereerst wat plaatjes van het hele gebouw en de parkeerplaats zowel overdag als ’s nachts.
Het gebouw bij daglicht.
Afbeelding

Het gebouw bij nacht.
Afbeelding
Afbeelding

De parkeerplaats overdag.
Afbeelding

Bij nacht. Achteraan zie je de buitentuin met nog wat nagemaakte dino’s. Maar die zal ik dadelijk nog even van dichterbij laten zien.
Afbeelding

Entree van het gebouw met een aanzicht vanaf de 1ste verdieping naar binnen toe.
En ook die weer bij nacht.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Door naar de binnenkant. Te beginnen met de balie. Je ziet de mevrouw van de balie al schrikken terwijl ze de opbrengst van dag 1 bekijkt op haar computerschermpje. Boven aan het plafond 1 van m’n zelfgemaakte bordjes.
Op de foto daaronder een zicht vanuit het museum richting de entree met de andere bordjes.
Afbeelding
Afbeelding

We gaan door naar de WC’s. Op de eerste foto een overzicht van mannen WC, die er trouwens precies hetzelfde uitziet als die van de dames.
Afbeelding
Afbeelding

Op de eerste van de vorige 2 foto’s zag je het al, er bevind zich ook een bioscoop in het museum. Hier worden zowel films als Jurassic Park en The Lost World gedraaid, als gewone Ladies en Men’s nights georganiseerd met films als ‘Love Actually’ voor de dames en films als ‘Transformers’ voor de mannen.
Afbeelding
Afbeelding

Door naar de Dino’s. In de grote hal van het museum staan 2 grote dino’s tentoongesteld.
De Triceratops en de T-Rex. Ook zijn er wat kleinere dino’s achter in de hal te bewonderen.
Ook op de eerste verdieping staan nog 2 dino’s en zweven er nog 2 vliegende dino’s in de lucht.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook buiten zijn nog wat Dino’s te zien. Op de laatste is goed het verschil in grote tussen mens en beest te zien.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Na dit alles gezien te hebben kan je nog lekker een hapje eten of drinken. Het is zelfbediening en zit bij de entree inbegrepen. Dus val aan op het eten, als je van de schrik bent bekomen van de levens echte Dino’s.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tot slot nog wat overzichtsfoto’s.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Sorry voor de vele plaatjes, maar het wilde me even niet lukken om er iets van te maken met photoshop.
Binnenkort zet ik m op de officiële Sims 3 site. Ligt er ook een beetje aan of mensen hem hier zouden willen hebben in hun stadje.
Er komt hieronder dan een link te staan naa de plek waar je m kunt downloaden.

Het is zover! Het Dino Museum is eindelijk download-baar!
Voor je hem installeerd, zorg dan eerst even dan je de Dino's ook geinstalleerd hebt.
Dit zijn namelijk Package bestanden, gaan dus niet mee in de download en moet je dus zelf nog even downloaden en in de Mods map plaatsen.
Weet je niet hoe die werkt, kijk dan even HIER

De Dino's komen van ModTheSims af en zijn gemaakt door Hudy777
Je kunt ze HIER vinden.

Het Museum zelf kun je HIER downloaden.

LET OP : Je moet dus de Packages installeren willen er ook echt Dino's in je Museum staan.

Er zitten nog meer downloads in dit museum maar die gaan wel mee. Onder andere een cafe set en Cinema set van TSR. De eer voor deze en andere objecten gaat ook volledig naar de makers toe.

Laatst gewijzigd door Bakie op di 04 jan 2011, 22:36, 5 keer totaal gewijzigd.

wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Bakie's Openbare Kavels

Bakie, ik buig heeeeel diep. :thumbsup

Wat een ongelofelijk mooi museum heb je hier neergezet :woot :drool

Ik ben trouwens wel heel benieuwd, hoe je die dakramen hebt gedaan. Is dat een download?

Een dikke 10 plus. :D
Afbeelding
Bakie
Oplichter Oplichter

@ WimHuiskamp & Jepske:

Die dakraampjes komen van TSR af:
TSR Pool Enclosure Set
De set is volledig gratis

Alleen heb ik dat dan IETSJE groter gemaakt en als dak gebruikt.
Hiervoor was wel de Moveobjects on cheat voor nodig.
Een rede voor het bouwen van zo'n dak was naast dat het mooi is, dat het van bovenaf veel licht doorlaat. Met een dicht dak was de binnenkant van het museum veels te donker geworden. Ook vooral omdat ik niet zomaar plafondlampen kon neerhangen omdat ze dan in de lucht zouden zweven.

Nog een klein weetje over dat dak. Het zijn decoratieve delen en je kunt ze dus niet in een dak plaatsen. Je moet ze dus ook zoeken onder decoratie.

@Superfan:

Dat scherm komt ook van TSR af:
TSR Movie Theater Set
De set is volledig gratis

Het winkeltje in mijn museum komt ook van TSR en kun je via de laatste link naar toe.
Onder "recommended" staat Cafe Break Set. Daar zit alles in voor de winkel.
Bakie
Oplichter Oplichter

Zo, weer een hele tijd geleden dat ik hier het Dino Museum neergezet had.
Heb daarna ook eigelijk niet meer gesimst totdat ik afgelopen week ziek thuis was.
En heb toen toch maar weer eens het stof van de Sims 3 hoes afgeblazen en ben weer gaan bouwen.

Ik heb eerst een huis afgemaakt waar ik ooit eens mee begonnen was, deze komt binnenkort ook online, maar dan in mijn andere topic.
Want deze is voor de openbare kavels, dus hier mag ie niet van mij.. :P

Maargoed, genoeg gekletst.
Ik had ooit eens gezien dat mensen zwembaden maken met ramen erin en dat vond ik wel een leuk "Test-Projectje." Maar aangezien ik eenmaal bouwend niet meer kan stoppen is het uitgegroeid tot mijn eerste openbare zwemkavel! Helaas zit er wel 1 foutje in, als je van onder af door de glazen wanden naar boven in het zwembad kijkt is alles zwart.
Reden: Ik heb helemaal rondom glas geplaats en dat had ik niet moeten doen...maargoed, volgende keer beter. Moet wel zeggen, het is zkr niet het mooiste wat ik ooit gemaakt heb, maar het gaat om het 'aquarium-idee'.

Hieronder de screens:
Afbeelding
Overzicht van buitenaf gezien
Afbeelding
Met de klok mee: Binnenkomst hal met achter de glazen afscheiding de trap naar de kelder/WC's/drinkautomaten met tafels...achja..dat zie je zelf ook wel xD /Idem Dito
Afbeelding
4 kamer in kelder: Café-hoek/Lees-hoek,Lounge-hoek/euuh..kleinere tv hoek..ofzoiets..
Afbeelding
Café met zicht in zwembad
Afbeelding
Lounge-hoek met zicht in zwembad en vanuit zwembad.
Afbeelding
Allerlei zichten op de verschillende kamers vanuit het zwembad.
Afbeelding

Afbeelding
En als laatste nog een plattegrond van de kelder.

Ben benieuwd naar jullie mening over het gebouw.
En stel je wil ook ooit een keer zo'n zwembad met glazen ramen maken, dan kan ik vast wel een Tutorial maken. Maar dan moeten er wel meerder mensen hierom vragen. ;)
Aquarium huis Download

Laatst gewijzigd door Bakie op ma 04 okt 2010, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie