Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

38 berichten • Pagina 1 van 2

Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Max' Mansions

Beroemde Lokaties uit het Sunset Valley van het dagboek:
De huizen van Sunset Valley


Afbeelding

Landgoed Koopman.

Hoewel in het dagboek ook Geralda Huijdekoper in dit huis verblijft, is deze versie gevult met geesten, juwelen en magische kabouters. Ontdek hier de echte namen van de familie Koopman, die eeuwen op dit lot heeft geleefd. Nu iedereen gestorven is, kun jij jou legacy beginnen in dit prachtige huis.
Voor meer informatie kun je posten in het topic. Foto's zijn beschikbaar in mijn foto-emmer. Kun je dit niet vinden kun je dat natuurlijk ook vragen.

DOWNLOAD:
http://www.megaupload.com/?d=10724874



Afbeelding

Landgoed la Chase

Een nog onbekende lokatie uit Sunset Valley. Hier neemt (hopelijk) binnenkort de familie La Chase plaats. Het is een schitterende villa met vele kamers, slaapkamers, badkamers en zelfs een compleet gasthuis. Het is geen huis voor een single sim en een grote familie is daarom aan te raden. Laat de rijkdom van je sim uitstralen op het grootste lot van Sunset Valley en geef ze het beste van het beste.
Ook hiervan staan foto's in mijn foto-emmer. Het huis in aanbouw en komt online zodra hij af is. Er zal een store en een non-store editie komen. Ik zeg alleen niet dat de non-store editie even groot is als de store-editie. Als ik te weinig objecten kan vinden zal ik hem wat aanpassen.

VRAGEN, OPMERKINGEN OF COMPLIMENTEN KUNNEN GEPOST WORDEN.
OOK PROBLEMEN MET MISSENDE OBJECTEN EN ONBEKENDE DOWNLOADS KUN JE KWIJT, IK ZAL ALTIDJ MIJN BEST DOEN HET PROBLEEM OP TE LOSSEN.

Laatst gewijzigd door Adoror op zo 13 sep 2009, 14:42, 12 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Max' Mansions

Ik vindt je huis heel mooi, je hebt je ook goed ingeleefd in het thema(klassiek). Alleen 'k vindt 't balkon niet echt mooi, want 't zweeft een beetje.
& als je een iets meer bibliotheek uitstraling wilt kan je denk beter die hoge boekenkast nemen en een paar naast elkaar zetten. Alleen dit is wel iets minder klassiek dan wat er nu staat.
De eetkamer is echt prachtig en je hebt ook goed nagedacht over indeling van de kamers. :wink:
K ben benieuwd wat je ervan gaat maken en suc6 ermee.
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Max' Mansions

:D Dankjewel, leuk om te horen. Het is geinspireerd op enkele downloads die ik had in Sims 2. De bibliotheek is niet zozeer een bibliotheek maar meer gewoon een studieruimte. Ik kon het woord toenet niet vinden. Maar ik denk wel dat ik er naar ga kijken om de twee boekenkasten door anderen te vervangen. Wat betreft het balkon, daar ga ik ook nog naar kijken. Het huis is geinspireerd op een plaatje dat ik via google vond en daar zat zo'n balkonnetje. Maar ik ben nog niet aan de buitenkant toegekomen. :D
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Max' Mansions

Ik heb verbouwd, ik heb verplaats, ik ben opnieuw begonnen :D zie hier, versie 2 van het Koopman Estate
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Max' Mansions

't ziet er nog steeds leuk uit en ook warm en gezellig. K denk dat je inrichten leuker vind dan 't bouwen? En zo te zien heb je de store leeggekocht :P
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Max' Mansions

:P Ik vind het beide leuk, maar bij dit huis is het vooral de inrichting waar het om gaat. Strakjes komt de tuin nog, daar heb ik nu nog 110.000 voor. Er komt een mausoleum-achtige plek, een zwembad en een moestuin.

En wat betreft de store. Er staan een aantal leuke dingen van de sprookjes-meubels in. De gordijnen heb ik in elke kamer gebruikt, ook omdat je dan een mooi beeld van buitenaf hebt. En verder moet je bij hiki zijn voor de details over het leegkopen van de store :D

En de laatste twee verdiepingen staan erop, bijna, in enkele minuten. Dan ga ik vanavond de tuin maken :D
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Max' Mansions

Done! Nu nog vinden waar het ding staat en dan uploaden bij megaupload :D
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Max' Mansions

hij is echt mooi geworden & ik ga em ook zeker downloaden.
Je kan hem vinden bij documenten/electronicarts/sims3/export :wink:
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Max' Mansions

Hij is klaar, en online. Over enkele seconden staat onderaan in het eerste bericht de link naar het huis :D Als het goed is zijn alle mensen die erin woonden nu dood en ik heb nog een extratje verstopt in de tuin :D

Over het CC. Er zit redelijk wat content in van de store en een heleboel schilderijen van MTS, ook de auto is daar te downloaden geloof ik. Als je er problemen mee hebt, dat er bepaalde voorwerpen niet opdagen, moet je het even zeggen of zelf vervangen door voorwerpen die je wel hebt. Ik heb daar nog niet zo veel ervaring mee :D

Veel Sims plezier met deze villa :D HOe is jullie ingame ervaring ermee? ^^
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: Max' Mansions

Leuk Adoror, ook je 'verkooppraatje' bij het huis is erg leuk. Volgens mij vergaat het er van de spoken! :lol:
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Max' Mansions

Dankjewel :mryellow:

Jep, er zitten nu (gok ik) 10 geesten op het los :D Dat worden leuke nachten ;)
Nu ga ik werken en als ik daarmee klaar ben en vanavond tijd heb begin ik aan een nieuw lot. Ik heb al een aantal leuke ideetjes :D
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Max' Mansions

Na een aantal drukke werkdagen en een poging verloren inspiratie in een huis te plaatsen ben ik vanmorgen begonnen met al een bestaand vloerplan van een huis. Aanschouw de benedenverdieping. :D

Afbeelding
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Max' Mansions

'T ziet er veelbelovend uit :wink:
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Max' Mansions

Alright, ik heb de buitenkant af en een van de livings. Enkele verbluffende feiten :lmao:

Zoals het er nu naar uit ziet zijn er:
104 traptreden
35 deuren
18 bogen
116 ramen
6 slaapkamers
11 badkamers

&

een gastenverblijf dat ruimte bied voor een keuken, living, badkamer, slaapkamer ect.

Natuurlijk zullen er ook een bibliotheek, verschillende werkkantoren, een eetkamer, een grote keuken, verschillende zithoeken en livings, een bar, een zwembad, een terras, een veranda en er zijn nog enkele onbestemde kamers.

:D Als ik straks terug ben begin ik aan de inrichting en dan de tuin. :lmao:
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie