Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

38 berichten • Pagina 2 van 2

Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Max' Mansions

Enkele teasers :lmao:

De Entree
Afbeelding

Een kijkje door een raam
Afbeelding


And I proudly present:

Afbeelding
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Max' Mansions

Een teasertje
Afbeelding

Het is echt een totaal ander huis dan het huis wat in de eerste post staat, gelukkig. Is wel leuk, ik ontdek zo steeds meer nieuwe dingen :lmao:

Laatst gewijzigd door Adoror op ma 07 sep 2009, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Gebruikersavatar
Saarsel
Snackventer Snackventer
Berichten:
94
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:03

Re: Max' Mansions

Wauw. Die ruimte is toch goed ingericht. Ook al is het gebaseerd op een bestaand vloerplan uiteindelijk maak je toch zelf wat je wil van de ruimte. De inrichting lijkt Amerikaans, zou het vloerplan ook van een Amerikaans huis zijn?
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Als Alexander Altijdopweg bij je voordeur staat zit er maar 1 ding op: nooit opendoen!
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Max' Mansions

Zou goed kunnen, ik geloof dat er ergens staat dat het een French Country house is trouwens. Maargoed. Ik heb de meubels iets aangepast en het past nu beter bij het geheel.
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Max' Mansions

Enkele nieuwe plaatjes van het huis. Deze keer niet zomaar teasers maar echt goede ruimtes :)

De keuken:

Afbeelding

Een dubbele deur in een gang:

Afbeelding

Misschien wat er achter de deuren zich bevind? In ieders geval is het de ruimte met een kleine draai aan de meubels.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een vreemd zwembad op een vreemde plek (oke, die is wel geheim-achtig, maar een mooie ruimte erboven vind ik zelf)

Afbeelding

Een stukje hal

Afbeelding

En een van de lelijkste ruimtes die ik ooit heb gemaakt (ik ben er niet helemaal tevreden over):

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Gebruikersavatar
Saarsel
Snackventer Snackventer
Berichten:
94
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:03

Re: Max' Mansions

Mooie previews. Ik ben wel te vinden voor deze mansion. Bevat dit allemaal store items?
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Als Alexander Altijdopweg bij je voordeur staat zit er maar 1 ding op: nooit opendoen!
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Max' Mansions

Er zitten wel veel store items tussen, niet alleen maar, maar wel veel. Vooral van de laatste, koninklijke, set.
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Max' Mansions

Ik vind je huizen erg mooi! Vooral de binnekant is goed ingericht. Ik vind je huizen alleen soms net iets te overdreven groot, mijn sims zullen nooit alle kamers kunnen gebruiken in hun korte leventje :P
Afbeelding
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Max' Mansions

Ja ik geef toe, dit laatste huis is aan de grote kant. Het is ook echt een huis voor een familie van 8, en niet voor 2 of 4 :P En het inrichten kost ook erg veel tijd xD
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Max' Mansions

Misschien is het een idee om een versie mét en een versie zonder al die dure Store items op internet te zetten. Het lijkt mij namelijk echt een heel mooi huis, alleen heb ik niet meer genoeg simpoints om die spullen te kopen :oops: .

Als het teveel werk is begrijp ik dat wel hoor :mryellow: .
Afbeelding
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Max' Mansions

Ik heb er zelf aan zitten denken :P Ik vraag me af hoe het huis eruit ziet als je geen storespullen hebt. Maar ik denk dat als ik genoeg tijd heb dan zal ik er zeker eens goed naar kijken. Ik vermoed dat ik het wel ga doen. :D

En voor iedere slimmerik die dit topic heeft aangeklikt: In de eerste post staat de voorkant van het la chase huis. Zijn er mensen die meer plaatjes van de huizen willen zien dan pas ik mijn foto emmer even aan, want daar zijn ook de plaatjes van m'n dagboek geupload. En dat zijn er veel meer dan dat er nu in staan ;D
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Max' Mansions

Ik zou dat ook graag willen. Ik snap dat het veel werk is maar ik kan niet zo goed inrichten. Zou je hem dan via de Sims 3 site erop willen zetten. :oops:


Want ik vind jou huizen ge-wel-dig :thumbsup :thumbsup

ik wou dat ik zo huizen kon bouwen.
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Max' Mansions

:laugh Dankjewel hoor. Ik moet tot mijn grote spijt helaas bekennen dat ik veel te weinig tijd heb om de huizen helemaal af te maken. School en werk nemen veel tijd in beslag en als ik dan sims dan, doe ik dat eigenlijk alleen maar voor HSV, mijn dagboek. Als ik weer wat meer tijd en zin heb, dan zal ik het online zetten. Waarschijnlijk zullen de HSV-huizen ook nog wel online komen, als ik daar tijd voor heb en als ze af zijn, want dat is het la Chase huis nog lang niet.
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Max' Mansions

Adoror schreef::laugh Dankjewel hoor. Ik moet tot mijn grote spijt helaas bekennen dat ik veel te weinig tijd heb om de huizen helemaal af te maken. School en werk nemen veel tijd in beslag en als ik dan sims dan, doe ik dat eigenlijk alleen maar voor HSV, mijn dagboek. Als ik weer wat meer tijd en zin heb, dan zal ik het online zetten. Waarschijnlijk zullen de HSV-huizen ook nog wel online komen, als ik daar tijd voor heb en als ze af zijn, want dat is het la Chase huis nog lang niet.
Oke :rolleyes hopen dat je snel tijd hebt want dat huis is zo mooi! :love
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Max' Mansions

Zo, Sims 3 Wereldavonturen binnen met Kerst en ik ben vandaag eens lekker begonnen. Eerst heerlijk avontuurlijk op reis geweest in Egypte, prachtig. Helaas, na ongeveer drie kwartier spelen zonder op te slaan ging het spel op zwart en was ik dus een heleboel belangrijke dingen kwijt.

Dus toen besloot ik vanavond maar, na het kerstdiner, om eens wat te gaan bouwen en zie hier, het resultaat. Het huis gaat ook te bewonderen zijn in hoofdstuk 2 van mijn dagboek: De Huizen van Sunset Valley.

Villa Maxwell:

Afbeelding

De hal

Afbeelding

De huiskamer

Afbeelding

De studeerkamer

Afbeelding

Afbeelding

De eetkamer

Afbeelding

De keuken

Afbeelding

De slaapkamer

Afbeelding

De badkamer

Afbeelding
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie