Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Soraya
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
za 19 apr 2014, 18:20

Inspiratie voor je huis nodig?

Hallo,

Ik maak ''floorplannings'' van huizen voor de Sims. De plattegronden zijn handig om overzichtelijk te zien hoe je je huis kan inrichten.
Mocht iemand interesse hebben in een floorplan in zowel 2D als 3D kun je hier reageren.
(Handig voor inspiratie en precisie)

De enige informatie die ik nodig heb zijn:
- Voorkeuren (bijv. geen studeer kamer, 2 slaapkamers)
- De afmetingen (Tenzij dit niet uitmaakt)
- Je Sims budget
- Eventueel het aantal Sims in je huishouden (In het geval je geen voorkeuren hebt, zie punt 1)
- Het aantal verdiepingen

Mocht je dus geïntereseerd zijn in een gratis plattegrond in 2D en 3D, laat dan een reactie achter.

Mvg,

Soraya
Soraya
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
za 19 apr 2014, 18:20

Re: Inspiratie voor je huis nodig?

Imme schreef:^ Dat mag wel wat vriendelijker ;)
Je hoeft hier idd geen twee topics voor aan te maken. Ik sluit de andere en laat deze open :)
Vond ik ook..

Ik heb m simpelweg 2x geplaatst omdat ik dacht dat het hier wat beter past
sorry voor het ongemak
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Inspiratie voor je huis nodig?

gitte2001 schreef:Je hebt dit al eens geplaatst. Als er geen mensen reageren, moeten ze het gewoon niet hebben, logisch toch? Je moet dan echt geen 2e topic aanmaken.

V Wat moet ik dan zeggen :?
Het stukje van, dat mensen het niet moeten hebben, dat komt bot over. Het staat net online het bericht ;) Dus gun het wat tijd. Hoe kan je na een paar uur nu zeggen dat mensen het niet moeten.

Maar nu graag weer ontopic.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Inspiratie voor je huis nodig?

Ik vind het wel een leuk idee. Ik wil het wel is proberen. :)
Hier is het.

lijstje:

-Kavelgrootte (64 x 64) (ik heb geen moeite met kleine huizen dus ik wil wel is een groot huis zien)
-geen budget
-fitnesrruimte, hobby kamer, kas (tuinkas) niet aan het huis), grote tuin, geen zwembad, 1 woonkamer, 1 keuken, 1 eetzaal, 2 badkamers, 3 volwassen slaapkamers, 2 kinderkamers 1 babykamer, voetbalveldje, moestuin bij de kas. , opengarage (dus een carport los van het huis) , vijver met dock, of terrasje of patio achtig iets, speelplek voor kinderen, een clubhuis/tuinhuis of klein apart huisje los van het huis. kleine spa onderin kelder (bubbelbad)
aantal verdiepingen -1 , 0 , 1 ,2 en 3 (dit zijn de verdiepingen)

Het is voor 8 sims. 1 baby 4 volwassen, 2 kinderen 1 tiener

Hopelijk lukt het je ^.^

Als het te veel is doe je het niet hoor xD V

Laatst gewijzigd door Lestis op wo 04 jun 2014, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Xlievemeidxxx
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
22
Lid geworden op:
do 07 aug 2014, 21:07

Re: Inspiratie voor je huis nodig?

-niet zo'n grote kavel rond de 20x30 (als dat er is )
-25.000 simoleons
-2 slaapkamers , terras , souterrain , mooie tuin (veel bomen bloemen etc ) en 2 ruime badkamers (rest gewoon 1 keuken 1 woonkamer etc)
Kan ik een thema kiezen zoja beetje beach achtig met muren met de kleuren heel licht mintgroen of heel lichtgeel
2 verdiepingen
Heel erg bedankt alvast
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Inspiratie voor je huis nodig?

Xlievemeidxxx, de laatste keer dat er gereageert in ditt opic was 4juni, de kans is dus groot dat de eigenaar van het topic niet meer actief is en je dus nooit je floorplan zal gaan krijgen. Kleine tip, dan zal je niet elke dag kijken of er wat gepost is ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie