Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

62 berichten • Pagina 2 van 4

Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Schilderijen, vers van de mast!

/\ tja, ehh.. Ik fotografeer niet echt dingen die echt in de sims mooi zullen staan, maar binnenkort ga ik op vakantie (nou ja, binnenkort..), en dan zullen er wel wat mooie foto's uitkomen. :gitaar :gitaar
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Schilderijen, vers van de mast!

Dat vierkante gaat vast wel lukken, maar zonder lijst gaat lastig worden. Als je er een derde bij geeft, kan ik echter wel een schilderij in 3 delen maken.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
TenerifeTerreur
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2779
Lid geworden op:
vr 11 dec 2009, 12:06

Re: Schilderijen, vers van de mast!

TenerifeTerreur schreef:Zou je misschien een schilderij voor mij willen maken van deze foto

Dit is 1 van de mooiste foto's gemaakt op een feestje van mijn vriend en ikkuh

Afbeelding

Ik heb alleen het BasisSpel en Luxe

Oohh ja vergeten te vragen... zou je er een mooie donker houten lijst omheen willen doen????
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Schilderijen, vers van de mast!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Deze 3 graag in dus die 3 luik of allemaal appart als een poster zolang ermee geen lijst om heen zit
bij de eerste alleen zac en vannessa met hele lichaam
2e niks aan doen
3e alleen zac

verrasing voor me zus dus alvast bedankt
ik heb sims 3
wereld avonturen en luxe
en graag wel een sims 3 pack
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Schilderijen, vers van de mast!

Oke, ik zal eens kijken wanneer ik er aan kan beginnen. Ik kom net terug van vakante en heb een lange autorit achter de rug, dus vandaag zal het er niet van komen.
Alleen denk ik dat drieluiken van 3 foto's toch iets lastiger worden dan gedacht. Ik kan natuurlijk wel 3 posters zonder lijst maken, die je naast elkaar hangt.
Oh, en djon, als het een verassing is, is het misschien handig om te weten waneer het af moet. Dan komen ze niet te laat.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Schilderijen, vers van de mast!

Dat zal wel lukken: ik ga nu maar alvast beginnen.
EDIT:
En djon, om het alvast te weten, wil je er nog een bepaalde tekst op? Aangezien het een verassing is. ;-)
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie