Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

298 berichten • Pagina 11 van 15

Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (5e filmpje online 16-0

De afgelopen week stond vooral in het teken van Ambities. En zo erg vind ik dat niet, want ik zit daar eigenlijk een klein beetje op te wachten. Want vooral de mogelijkheid om picknickbanken buiten kavels te plaatsen wil ik graag gaan gebruiken. Maar daarvoor moet ik wel plekjes in het landschap openhouden. Het is het handigst lijkt mij, dat ik dat nu in een keer doe en niet straks weer van alles moet gaan verwijderen.

Daarnaast hoop ik nu binnenkort ook van degenen, die nog niets gemeld hebben van hun test te gaan horen, wat zij vinden en wat zij tegen zijn gekomen. Ik weet, dat ik gezegd heb, dat ik er niet direct om zat te springen, maar ik wil de komende week tussen Ambities door, toch echt weer proberen de vaart er weer een beetje in te krijgen.

Hier twee screens van het kleine stukje waar ik wat aan gedaan heb.

Een nieuw pad de heuvels in:
Afbeelding

Bij het dammetje ook aan de andere kant van de weg begroeiing geplaatst:
Afbeelding

Ik lees jullie reacties wel :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (5e filmpje online 16-0

Ik kan op dit moment jou wereld niet meer testen.Elke keer klapt mijn spel er uit.
(komt vast door die puntjes)
Ik heb de jou wereld helemaal verwijdert want ik dacht wie weet ligt het aan mijn downloads.Maar het ligt dus idd aan de wereld , want nu doet mijn spel het weer prima.
Als je wilt dat ik nog verder ga met testen wil je dan de versie zonder puntjes sturen ?
En anders wacht ik geduldig tot hij klaar is. :)
Reisenstein
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
24
Lid geworden op:
za 26 jun 2010, 15:44

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (2 screens online 28-05

Hallo Wim.

Ik ben nieuw op dit forum, maar ik heb je al een tijdje gevolgd(op het forum, haha).
Ik vind je huizen stuk voor stuk uniek, en deze wereld ziet er nu al goed uit.
Werkt CAW nogsteeds niet, of ben je alweer aan de slag? *wijst naar signature*
Ik kijk er naar uit!

EDIT: Trouwens, wat wordt dat gebouw in 1:00 in filmpje 5?
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (2 screens online 28-05

Dank je voor de complimenten Reisenstein. Helaas werkt CAW nog steeds niet.

En dat gebouw, dat je bedoelt. In mijn hoofd is dat een voormalig klooster. Hoe ik dat verder in ga richten weet ik nog niet. Misschien als woning, maar misschien ook wel als kringloopwinkel. Dat soort dingen groeit vanzelf tijdens het maken. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (2 screens online 28-05

Zo, eindelijk heb ik CAW weer werkend. Ik ben dan ook weer met mijn wereld bezig. Hier even een paar plaatjes van waar ik nu mee bezig ben.

Op de eerste kun je zien dat ik nu, na de update, eindelijk die wachttorens neer kan zetten als een soort brandwachttorens (later in het bos). En op de achtergrond is te zien, dat ik nu bijna klaar ben met de heuvels.

Afbeelding

En op de tweede is te zien, waar ik nu druk mee ben: een 'ruïne' van een amfitheater in de buurt van die verzakte triomfboog. Hier komt trouwens ook weer een ingang naar een tombe. En misschien dat ik hier in e buurt ook nog mijn ruïne-woning plaats.

Afbeelding

Alles moet nog verder uitgewerkt worden natuurlijk, maar ik ben in elk geval weer bezig :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie