Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

298 berichten • Pagina 12 van 15

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (2 nieuwe screens 03-08

Kijk, kijk ,kijk!

Wim is weer begonnen! :applaus Mooie screens! Waar komen die torens vandaan? Zijn dat allemaal objecten die je automatisch krijgt als je de uitbreidingen koopt? Want je kan geen CC in je werelden plaatsen toch?

Ben benieuwd naar alle volgende screens! :thumbsup
Keep doing the good stuff :klap
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (2 nieuwe screens 03-08

@Wim

Zal wel Wereld Avonturen zijn dan, want ik heb ze nog nooit gezien ;)
Ben heel benieuwd naar de volgende updates. Ik ga ook ooit nog eens een wereld maken denk ik. Lijkt me ontzettend leuk om te doen. Is er eigenlijk een mogelijkheid om wegen in bergen te maken? Of een rails in de bergen? Als in een tunnel bedoel ik dan?
Dat zou je wereld ook extra mooi maken. Sowieso dat je nu een rails kunt maken door ambities is al geweldig natuurlijk :)
Je eigen 'verlaten treinstation' zou niet misstaan in je wereld trouwens. :thumbsup
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (2 nieuwe screens 03-08

Zojuist heb ik het 6e deel van mijn wereld-bouwproject online gezet.

Eindelijk zijn de heuvels in de achtergrond klaar. Nu kan ik me concentreren op de opbouw van het landschap en uitwerking van de kavels. Ik ben hoofdzakelijk met twee van die kavels bezig geweest: de Romeinse opgravingen en de erebegraafplaats. En vandaag heb ik nog wat gedaan aan de uitwerking van het ziekenhuis. Dat zit aan het eind van dit filmpje.

Ik heb het al eens eerder vermeld, het lekkere is, dat je bij het bouwen van een wereld af kunt wisselen. Vandaar dat ik nu ook weer van het een naar het ander spring in deze compilatie. Kijk er maar eens naar en ik hoor graag wat jullie er van vinden natuurlijk.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie