Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

298 berichten • Pagina 10 van 15

Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (5e filmpje online 16-0

Ik heb mijn keuze gemaakt. Ik moet zeggen, dat het best nog wel lastig is geweest, omdat je eigenlijk niemand teleur wilt stellen. Ook heb ik gekozen voor 7 mensen, dan heb ik de variatie, die ik zocht, in de groep. Aan diegenen, die er dit keer niet bijzitten, zou ik willen vragen of het goed is, dat ik hun namen achter de hand houd. Ik ga er van uit, dat ik over een tijdje weer een keer een test zal willen doen. En wie weet, heb ik jullie dan hard nodig :D .

Ik heb er lang over gedubt, of ik de namen van degenen, die ik heb uitgekozen hier zal noemen. Maar ik houd wel van een stukje openheid, dus ik doe dat toch maar. Bovendien, kunnen zij, dan eventueel even met elkaar PM'en als ze iets geks tegenkomen met de vraag of een ander dat ook tegenkomt.

Ik heb gekozen voor (willekeurige volgorde):

Bloos6, AnsjJ2, JustMyLife, Nina, Bakie, Smartsim en Sterren.

Ik stuur jullie in de loop van de avond een PM met een 'instructie' en de link voor het downloaden. Veel succes en plezier bij het testen. :D

En voor alle anderen die gereageerd hebben: heel erg bedankt voor de reactie. Sorry, dat ik jullie af moet laten vallen :cry
Afbeelding
Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (5e filmpje online 16-0

wimhuiskamp schreef:@Meestersim Hoezo, jouw leeftijd wordt niet toegelaten? Ben je niet jonger of ouder? ;-) Nee hoor, iedereen mag reageren. Ik kan alleen nu nog niemand garanderen, dat ik hem of haar straks zal vragen.
Beneden de PEGI leeftijdsgrens? ;$
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (5e filmpje online 16-0

Belangrijk voor de testers:

We zijn er achter gekomen, dat het opslaan van je spel niet goed kan lopen. Dat ligt waarschijnlijk aan de bestandsnaam. Ik heb hier even op alle mogelijke manieren geprobeerd, maar krijg ook telkens dat lichte vlakje.

Toen heb ik opnieuw geëxporteerd, maar nu zonder al die punten in het versienummer en dan gaat het wel goed. Jullie kunnen daar deze keer helaas niets aan veranderen. Maar ik weet het nu wel voor een volgende versie :D

En voor Jo-oost, fijn dat ik je op mijn lijstje mag laten staan.

De test verloopt erg goed tot nu toe. Er komen nu al een paar puntjes naar voren, die ik me niet gerealiseerd heb. Dat kan er alleen maar voor gaan zorgen, dat de wereld nog beter en mooier wordt. Ik hoop, dat men in de komende dagen nog meer dingen aan me blijft melden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (5e filmpje online 16-0

Even een korte tussenstand van de test tot nu toe:
- ik kreeg een sugestie om in het landschap ook hier en daar een bankje of picknicktafel neer te gaan zetten. Goed idee, maar dat kan tot nu toe alleen op kavels. En nog meer kavels? Maar 1 of 2 gaat misschien wel ergens. En ach, wie weet, krijgen we daar met de nieuwe buurtbewerkingstool wel mogelijkheden toe. :? ;-)
- om te voorkomen, dat een van de tombes straks moeilijk bereikbaar zal zijn, zal ik de toegang naar een openbare kavel gaan verplaatsen;
- het blijkt, dat het laten lopen van de Sim over de hangbrug moeizaam gaat; maar het gaat wel. Ik ben bang, dat dat probleem met het programma zelf te maken heeft en zit in de manier waarop de routes van de sims berekend worden. Het lijkt alsof het programma wat moeite heeft met die gebogen vorm bij een zelf, via cheats, gemaakte brug.
- tot nu toe zet ik alles op in het Engels; ik mik daarbij op meer dan alleen maar Nederlandse simmers. Toch ga ik in elk geval op 1 plaats de teksten ook in het Nederlands plaatsen; het wordt daar dus tweetalig.
- wanneer je enkel het basisspel hebt, vallen er te veel dingen weg, zoals bijvoorbeeld bruggen en waterpartijen. Vooral omdat ik de waterpartijen essentieel vind, heb ik besloten de buurt op te zetten voor mensen, die ook Wereldavonturen (en straks waarschijnlijk ook Ambities) hebben. Sorry voor de anderen, maar om die wereld te bouwen, die mij voor ogen staat zijn die gewoon onontbeerlijk.
Dit betekent absoluut niet, dat ik geen informatie meer van de anderen wil hebben. Ook van hen hoor ik graag wat ze er van vinden en waar zij nog tegenaan lopen, dus laat me dat alsjeblieft nog weten. :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie