Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

298 berichten • Pagina 4 van 15

Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (2e filmpje 03-04)

Ik loop nog wat antwoorden achter. Sommige vragen zijn zelfs al wat langer geleden gesteld. Ok, komt hij.

@Sterren Natuurlijk vind ik het goed als je een eigen wereld maakt. :D

@Claudia Volgens mij worden er alleen Maxis families ingezet. Ik heb nog niet gemerkt dat het bibliotheekfamilies zijn. Maar dat weet ik dus niet zeker. En lege huizen worden dan volgens mij niet ingericht. :|

@ lrtz Ja, ik wil de huizen ook in gaan richten. Maar dat hangt wel af van de bestandsgrootte van de wereld. Ik wil hem wel kunnen uploaden uiteindelijk. ;-)

@Vampsessed Misschien ga ik als de wereld af is wel een filmpje maken. Al heb ik dat nog nooit gedaan. Dus dat wordt dan best wel wat uitzoekwerk. Misschien iets van fraps en dan moviemaker of zo. :blink
Afbeelding
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (2e filmpje 03-04)

Ik heb ook nog een vraagje: Ik heb reeds de "creëer een wereld tool" gedownload, maar ik heb mijn spel al een poosje niet meer ge-update en kan dus zelf geen werelden aanmaken. Is het dan wel mogelijk om werelden van anderen te downloaden? Ik bedoel, ik heb Riverview toch ook gedownload?
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (2e filmpje 03-04)

@Spiderlady Hmm, ik hoop dat je nog even geduld hebt dan, want het duurt echt nog wel even voordat de wereld klaar is.

@lrtz Geen idee wanneer er weer nieuwe plaatjes komen. Ik heb best al wel weer een aantal screenshots, maar ik wil eigenlijk proberen nu iets meer tijd tussen de foto's te laten zitten; anders krijgen jullie meer en meer het idee telkens naar hetzelfde plaatje te kijken.

@iedereen Ik ben nu begonnen met het aanleggen van een stuk van de bossen op de heuvels. Ik ben bang, dat de wereld straks lege kavels of niet ingerichte huizen gaat krijgen, want het bestand wordt groter en groter; nu al. Al ik daar voor moet kiezen zullen in elk geval alle rabbitholes wel aanwezig zijn. De huizen plaats ik dan apart online, met de juiste straatadressen natuurlijk.

Ach, weet je wat. Hier maar een paar screenshots, dan zien jullie toch weer iets.

Hier een stuwtje in de rivier (en de heuvel rond de citadel nog onafgewerkt en zonder bos):
Afbeelding

En dit is een stuk van een weg door het bos in de buurt van de citadel:
Afbeelding

Nog eentje van datzelfde bos (misschien niet eens het meest voordelige plaatje, maar je kunt er wel een beetje op zien, waarom het zoveel tijd kost de wereld te maken):
Afbeelding

De eerste vlinders zijn ook geplaatst in de buurt van de citadel. Alle verzameldingen zullen door het hele landschap komen, dus dat wordt straks zoeken voor jullie:
Afbeelding

En tenslotte nog een sfeerplaatje met daarop de villa en uitzicht op de citadel in de verte:
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (5 screenshots 08-04)

@Sterren ... bedoel je de screenshots, want ik zie ze gewoon?

@Simsmodel Nee, de huizen veranderen nog; dit zijn maar even snel gemaakte schetsen en dan is het handig om maar een paar behangsoortjes te gebruiken.

@Vampsessed Ik heb inmiddels een klein fly-by filmpje klaar, maar zet het nog niet online :blink Ik vind de kwaliteit niet je-dat. Gewoon Sims 3 video .. ik moet eerst eens kijken of ik met bijvoorbeeld Fraps een beter resultaat kan krijgen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Edwin
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
159
Lid geworden op:
zo 05 jul 2009, 11:53

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (5 screenshots 08-04)

Ik ga deze wereld echt zeker weten downloaden als hij klaar is!
Maar hoe zit dat nou met families? Die kun je er toch niet in doen? Alleen kavels zeg maar? En dat je dan zelf de families erin moet doen. Want als dat zo zou zijn, zou ik het wel jammer vinden.

Heb je trouwens al een naam bedacht? :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie