Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

298 berichten • Pagina 3 van 15

Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (4 screenshots 27-03)

Wim je hebt weer een mooi huisje gebouwd :wub.

Ik kan er gewoon niks over zeggen.. zo mooi ;) Lijkt wel een beetje Spaans ofzo.

Misschien is je wereld nog niet af als Ambities uit komt en dan kun je gewoon al die gebouwen er al in plaatsen toch?

En over dat Sims vanzelf in die huizen gaan wonen : Dat wist ik niet ;) zijn dat dan alleen families uit je bibliotheek, of ook Maxisfamilies? En wat nou als die huizen helemaal leeg zijn? Worden ze dan ook automatisch ingericht ofzo?
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (2e filmpje 03-04)

Ik heb een tweede filmpje gemaakt van de wereld waar ik mee bezig ben. Het blijft de beginfase, dus er moet nog ontzettend veel worden uitgewerkt. Tot nu toe zitten er zo'n 65 tot 75 woonkavels in en al een stuk of 12 openbare kavels. (Nee ik heb ze niet geteld ;-) ) Dat lijkt misschien erg veel, maar vergeet niet, dat ook Sunset Valley alleen al meer dan 60 woonkavels heeft, al valt dat niet zo op. :D

Wel ben ik bang, dat ik de heuvels her en der nog behoorlijk wat gladder moet gaan maken om het aantal polygonen naar beneden te brengen; anders wordt het bestand uiteindelijk misschien te groot. En ook de citadel op de heuvel boven de stad is nog niet de definitieve versie. Dit gebouw is waarschijnlijk te complex, want in het spel wordt dat al heel snel wit; ik denk dat het programma moeite heeft om de textures er goed op te zetten door de vele hoekjes en gaatjes. :blink

Wat heb ik gedaan: het basisdorp heeft nu bijna zijn definitieve vorm en aantal gebouwen, de heuvels er omheen zijn verder uitgewerkt en ik heb op een paar plekjes al ideetjes voor wat daar moet komen neergelegd. En ik ben begonnen met een uitwerking van een eerste huis. Daarvan had ik al wat losse plaatjes neergezet. Het filmpje begint met die uitwerking.

En dan hier het tweede filmpje.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Freya
Snackventer Snackventer
Berichten:
58
Lid geworden op:
zo 24 jan 2010, 16:43

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (2e filmpje 03-04)

Waauw, Wim! Ziet er fantastisch uit allemaal! Vooral dat haventje, wat een uniek idee. :klap


Ook je bergopbouw ziet er leuk uit. Vooral dan dat je vanaf bepaalde hoogten over het hele dorp uit kunt kijken. Zoiezo dat mijn simmetjes daar gaan wonen. (A)

Ik ben al razend benieuwd naar de volgende update. Het ziet er inderdaad allemaal nog ruw uit, maar toch zie je al hoe je je ideëen erin verspreid.

Trouwens leuk dat Gé Test er ook weer bij is. Pas nog druk bezig geweest met BMD, heeft hij nu al een grote nieuwe opdracht klaarliggen. Da's nog eens een druk bezet mannetje. :P
Gebruikersavatar
Meindert
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
325
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 14:39

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (2e filmpje 03-04)

Het lijkt een beetje op "une village dans la campagne au cœur de la France".
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Hier zul je al zeker heel wat uurtjes hard werken in hebben moeten zitten!

Echt respect voor jou talenten!
(Ikzelf heb de creeër een wereld-tool gedownload, maar heb hem slecht ongeveer 5 minuten gebruikt. Raakte te snel gefrustreerd xD)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie