Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

35 berichten • Pagina 1 van 2

itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Itsmemanouk's inspiratiehoek 21/5

Hoi allemaal,

Door al die leuke creatie-topics kreeg ik inspiratie om te gaan bouwen, dus bij deze: itsmemanouk's inspiratiehoek!

Laat weten wat je er van vindt en kritiek is altijd welkom, aangezien ik een beginner ben.

Het oma-ik-slaap-vannacht-bij-jou huis.

Dit schattige huis is ideaal voor een weduwe met heel wat kleinkinders. Het huis heeft 2 slaapkamers en 1.5 badkamer. Buiten vind je een kas en bloementuin, voor de echte buiten-oma.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

De binnenkomst hal.

Afbeelding
Afbeelding

De woonkamer.

Afbeelding
Afbeelding

De keuken, met deur die naar de achtertuin leidt.

Afbeelding

De badkamer onder, deze heeft ook nog een wasbak en toilet.

Afbeelding

De overloop boven.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De logeerkamer, hieraan grenst een kleine toiletruimte. Deze kamer is ideaal voor de lieve kleinkinderen. Aangezien deze kamer geen ramen heeft, in verband met het schuine dak, kan het hier 's nachts nog wel eens heel donker worden. Maar ach, dan kruip je toch gewoon lekker bij oma in bed?

Afbeelding

Het aangrenzende toilet.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De grote slaapkamer (en een goede ruimte om even te vluchten van je drukke kleinkinderen).

Afbeelding
Afbeelding

De plattegronden.

Wat vonden jullie ervan?

Laatst gewijzigd door itsmemanouk op wo 21 mei 2014, 20:56, 4 keer totaal gewijzigd.

itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Itsmemanouk's inspiratiehoek

@Imme: Sorry, klopt. Het was een powerpost, maar ik wist niet of ik zo'n lange rij foto's mocht plaatsen in het eerste bericht.

@gitte2001: Heb ik gezien, maar dat vond ik mooier en aangezien het echt een heel klein kamertje is, paste het niet anders. Je moet het zien als oma's oude meubels, die nu voor de logeerkamer gebruikt worden. En de familie die in dat huis zit, zijn maar met 3 personen dus er is verder geen probleem.
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Itsmemanouk's inspiratiehoek

Wat ontzettend leuk om te lezen dat mijn tuts nog gebruikt worden. :swing

Ik vind je huis precies de sfeer hebben die je graag wilde laten zien, ;) heel erg leuk gedaan. :thumbup

Vooral de slaapkamer van oma vind ik een heel knus gevoel hebben. :wub Geweldig huis. :thumbsup
itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Itsmemanouk's inspiratiehoek

The Madhouse

Felle kleuren en verschillende inrichtingen, dit huis doet zijn naam eer aan. The Madhouse is speciaal gebouwd voor een gezin met maar liefst 4 kinderen. Voorzien van 4 grote slaapkamers, 3 badkamers, 1 studeerkamer, 1 grote woonkamer, 1 eetkamer, 1 gezellig keuken en een washok, is dit het ideale huis voor een lekker druk gezin.

Afbeelding
Afbeelding

De binnenkomst hal (sorry, een beetje donker. Ik had de bovenlichten niet aan gezet).

Afbeelding

Het toilet onder.

Afbeelding
Afbeelding

De woonkamer, met zicht op zee.

Afbeelding
Afbeelding

De eetkamer.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De gezellige keuken, met een extra eetgedeelte.

Afbeelding
Afbeelding

Het washok.

Afbeelding
Afbeelding

De studeerkamer.

Afbeelding
Afbeelding

De overloop (dezelfde stijl als de binnenkomst hal).

Afbeelding
Afbeelding

De masterbedroom.

Afbeelding
Afbeelding

De aanliggende badkamer van de masterbedroom.

Afbeelding
Afbeelding

De babykamer.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kinderslaapkamer 1.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kinderslaapkamer 2, voor 2 personen.

Afbeelding

Een gedeelde badkamer voor kinderslaapkamer 1 + 2.

Afbeelding

De onderverdieping.

Afbeelding

De bovenverdieping, waar je tevens Lisanne ziet met haar pasgeboren dochter Hester.

Dit was het dan weer voor vandaag, hopelijk vonden jullie het wat! Ik heb er expres voor gekozen om het huis zelf niet te laten zien, omdat ik hier niet tevreden over ben.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie