Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

43 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Anatje123's Creaties

Als ik de screen van de bovenkant bekijk, zie ik eigenlijk al waarom je vindt dat het niet goed aansluit. De voorkant ziet er gewoon goed uit, maar in de achtertuin zie je het heel duidelijk. Je ziet daar namelijk duidelijk een blok structuur tussen alle attributen. Zeker ook doordat je steeds verschillende planten hebt gebruikt per blok. Misschien kun je proberen om gewoon een aantal centrale planten/struiken te pakken en die over de kavel te verspreiden. Ook kun je misschien nog proberen om alles iets beter met elkaar te verbinden door stoep ertussen aan te leggen. :D

V :flapper

Laatst gewijzigd door Rudy op zo 22 dec 2013, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Anatje123's Creaties

Ik denk niet dat het teveel is vooral dat stukje met het zand vind ik erg leuk. Ik denk alleen we dat het heel erg in hokjes is. Daar de vijver daar het voetbalveld. En het sluit zeg maar niet op elkaar aan. Als ik jouw was zou ik met grondverf paden aanleggen en dan rond het pad bomen bloemetjes en stenen zetten. Maar nu is je tuin vrijwel helemaal groen en daardoor ziet het er zo raar uit. Wel vind ik dat je de stukjes apart erg mooi hebt ingericht ;)

Edit: ^dat wilde ik dus ook al zeggen Rudy maar mijn berichten hebben 5 min. laadtijd nodig xD
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Anatje123's Creaties

Ja dat maakt het al beter :D
Ik zou nog een beetje experimenteren met de grondverven tussen de stukjes door. Maak bijvoorbeeld een zandperkje met stenen of een donker aarde plekje met bloemetjes. Maar het ziet er al beter uit :D
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Anatje123's Creaties

de kleur van het padje past er niet echt bij vind ik, en je kan misschien heel lichtjes hier en daar wat zand doen, wat donkerder gras, daar dan weer wat onkruid (staat bij divers terreinverf)... dat lijkt wat natuurlijker

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie