Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

140 berichten • Pagina 3 van 7

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Bakie's Creatie's [UPDATE Bed & Breakfast Mas del Rey 15


Ik heb weer een nieuw huis afgerond!
Dit keer geen Printscreens maar een filmpje gemaakt.
Het is mn eerste filmpje EVER bij de Sims 3 dus ik weet het: Het schokt en het beeld is onscherp.
Waarschijnlijk verkeerde instellingen gebruikt ofzo. Moet daar nog eens naar kijken.

Maargoed, het huis dus.
Naam van het huis/landgoed: Landgoed de Watermolen!

Waarom deze naam? Er zit aan het kleine huisje vooraan een draaiend waterrad! En ja, hij draait echt! Maar dat zul je wel in het filmpje zien. Het is het eerste serieuze huis wat ik met behulp van WA en Ambities gemaakt heb. Daardoor was ik in staat de spuitende fonteinen aan het begin van het filmpje te maken en het 'opspattende water' ergens tegen het einde aan. Dit met hulp van de 'Mist uitstoter'. Meer daarover heb ik Hier beschreven. (Ook met uitleg voor dat fonteintje)

Ik heb het huis zelf niet ingericht. Het maken van de omgeving was al meer dan genoeg werk.
Voordeel hiervan: Er zitten maar weinig downloads in.
De downloads die erin zitten zijn onder andere het draaiende rad en de hooiwagen en bolderkar. Deze en nog wat meer objecten die ik ook gebruikt heb zijn Hier te vinden.
Al de downloads die ik altijd gebruik zijn allemaal gratis, zo ook deze. Registratie is niet eens nodig.
Een andere download die ik gebruikt heb komt van deze site af.
Het is namelijk het afdakje wat Zemm ooit gemaakt heeft. In de Ceilgarden Set.
Deze is Hier te vinden.

Op de vogelbeeldjes aan het eind van het filmpje en de harkenset aan het kleine huisje na, zitten er verder geen downloads in. Alleen Basisspel, WA en Ambitie objecten.

Heb je nog vragen of tips wat betreft de instellingen van de video ;) Meld het dan maar!

Laatst gewijzigd door Bakie op di 28 sep 2010, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Bakie's Creatie's [UPDATE Landgoed de Watermolen 28-09-'

Zoowww 17 oktober mijn laatste bericht hier...SCHANDALIG!
Dat kwam mede doordat mijn computer een hele tijd onbruikbaar was door een kapotte videokaart..

Maar ik heb toen dat gefixed was niet stilgezeten met het bouwen van huizen voor de Sims.
Ik heb een aantal huizen gebouwd voor de site waarvan er vast wel 1 binnen korte tijd online zal komen op de site.

En gisteren avond heb ik weer eens een huisje voor het 'Mijn creaties' forum gemaakt.

"Het Verlaten Huis" heet deze creatie en het IS ook een verlaten huis. Dat wil zeggen dat naast 2 trappen er verder helemaal niks in het huis staat. Ongemeubileerd dus. Dus ideaal voor degene die het bouwen van een huis wat moeilijk vinden maar voor het inrichten ervan hun hand niet omdraaien. Wat ik wel heb gedaan is een mooie verlaten tuintje erbij aangelegd.

Ik heb alleen gebruik gemaakt van het sims 3 basisspel en het kavel bevat geen downloads.
Dus iedereen kan er wat mee ;)

Hieronder wat foto's:

Vooraanzichten:

Afbeelding

Afbeelding

Achteraanzichten:

Afbeelding

Afbeelding

Denk je nou, dit huis moet ik hebben. Dan kun je HIER klikken om hem te downloaden.
Uiteraard is alleen een reactie ook welkom :)
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Bakie's Creatie's [UPDATE Nieuw Modern Huis 24-05-'11]

Weer een nieuw ongemeubiliseerd huis wat ik net af heb.
Als jullie vinden dat het ook van binnen nog wat aangekleed moet worden kan ik dat altijd nog doen. ;)

Afbeelding

[EDIT]
Wat meer screens van het huis. (Alleen de buitenkant, binnenkant is ongemeubileerd.
En ik ben tot 7 Juni afwezig op de site. Ga een klein tripje naar Groenland maken.
Dus tot dan, zeker geen updates meer.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat denken jullie ervan? ;)

Laatst gewijzigd door Bakie op wo 25 mei 2011, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten