Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

140 berichten • Pagina 6 van 7

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Bakie's Creatie's [UPDATE Modern Mansion 16-10-2011] pag

@ Sims-mike: Is dit snel genoeg? ;)


Ik heb weer eens een openbaar kavel gemaakt:
Swim- and Disco Club
Swim- and Disco Club gemaakt door Bakie
Uitbreidingspaketten: Sims 3, Wereld Avonturen, Ambities, Na Middernacht en Levensweg
Bevat geen downloads
Kavelgrootte: 30x40


Dit exotisch uitziende gebouw is een perfecte plaats voor een leuk dagje uit. Neem overdag een verfrissende duik in het zwembad of bak jezelf bruin op het nagebouwde strand en geniet 's avonds van een avondje helemaal los gaan op de dansvloer in onze discotheek.
Vergeet ook zeker niet om even naar het aquarium boven de ingang te kijken waarin wij echte haaien hebben zwemmen! Dus voor een leuk dagje uit, kom naar onze Swim- and Disco Club!

Enkele impressie foto's:
Voorkant:
Afbeelding

Afbeelding

Op het dak van het gebouw kun je heerlijk zwemmen en/of wat bestellen aan de bar:
Afbeelding

Afbeelding

Op de eerste verdieping vind je ons namaak strand met jacuzzi:
Afbeelding

Voor meer foto's, onder andere hoe het er 's nachts uitziet als alles verlicht is, en voor de downloadlink klik HIER

Complimenten en kritiek zijn zoals altijd welkom! Dan kan ik daar op letten bij volgende bouwwerken. :)
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Bakie's Creatie's [UPDATE Swim- and Disco 25-10-2011] pa

Er was een probleempje met het downloaden van de vorige 2 huizen, dit is inmiddels opgelost en je kan ze gewoon via de aangegeven link downloaden. Je moet je wel even registreren.

Laatst gewijzigd door Bakie op za 26 nov 2011, 00:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Bakie's Creatie's [UPDATE Mededeling vorige 2 huizen] pa

Eindelijk weer nieuwe huizen! Ik heb het nogal druk de laatste tijd met vanalles en nog wat.
Maar omdat jullie zo lang hebben moeten wachten heb ik nu 2 huizen gemaakt. :thumbsup

Afbeelding

Het linkse huis heet Canadian Rest en meer screens en de download link is HIERte vinden.
Het rechtse huis heet Canadian Blue en meer screens en de download link is te HIERvinden.

Zoals altijd, barst los met eventuele kritiek of complimenten, beide zijn bruikbaar! ;)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten