Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

ElienVH
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
wo 04 sep 2013, 13:09

Gastblog - vervolg feedback huis

Ik kreeg heel wat reacties op mijn gastblog over het inspiratieplaatje vs het huis. Het was niet mijn bedoeling het huis na te bouwen (daarom het woord "inspiratie"), maar ik moet jullie toch gelijk geven: het huis heeft weinig wow-factor.

Daarom leek het me leuk een topic te openen waarin ik het huis langs de buitenzijde wat ga opknappen. Muren verwijderen en trappen bijbouwen is helaas niet meer mogelijk, omdat de binnenzijde al volledig ingericht is. We gaan wel ons best doen om de look van het huis iets gezelliger te maken :thumbup

Ik ga de voortgang hier posten, en hoop op feedback en tips van jullie!

Elien
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Gastblog - vervolg feedback huis

Ik had je bericht op de homepage ook al gezien, alleen nog niet gereageerd. Net als de anderen die daar hadden gepost, vind ik het huis zo een beetje 'saai' en 'vlak', omdat je eigenlijk alle muren op dezelfde manier hebt geverfd. Misschien wat meer variatie door bijvoorbeeld een muur gebroken wit of beige te verven en ander dan weer hout, net zoals ook in je voorbeeld is gebeurd. Persoonlijk zou ik de steenmuur ook veranderen tot een iets grijzere tint, maar dat is verder meer een kwestie van smaak. Al met al onstaat er zo toch wat meer variatie en wordt het huis ook wat speelser en aantrekkelijker voor je publiek. ;)
Ik hoop dat je er wat mee kunt. En succes met het vervolg van je gastblog! :D
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: Gastblog - vervolg feedback huis

Ik vind het al een stuk beter, maar dat uitsteeksel links en de muren rechts, voor het zwembad vind ik nog niet echt mooi. Links zou ik hem helemaal weghalen en wat met de verschillende daktypes spelen. Rechts zou ik ze of allemaal evenhoog maken, of vervangen door iets compleet anders. ;)
Wel grappig dat het nu van 'tips van' naar 'tips aan' gaat. XD
Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: Gastblog - vervolg feedback huis

BabyBrowny schreef:Ik vind het al een stuk beter, maar dat uitsteeksel links en de muren rechts, voor het zwembad vind ik nog niet echt mooi. Links zou ik hem helemaal weghalen en wat met de verschillende daktypes spelen. Rechts zou ik ze of allemaal evenhoog maken, of vervangen door iets compleet anders. ;)
Wel grappig dat het nu van 'tips van' naar 'tips aan' gaat. XD
Als ik je een tip mag geven, ook al kan je er nu niets mee, ik zou wat meer met de vorm van het huis spelen. :laugh Nu oogt het sowieso een beetje saai. Voor de rest vind ik de kleuren wel prachtig! :wub

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie