Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Kaskai's bouwwerken

Hee allemaal,

hier is mijn eerste huis nu dit weekend gemaakt:

Afbeelding
Dit is de voorkant van het huis, Je ziet hier al een beetje dat het iets lager ligt dan de rest van de kavel. En hier zie je ook dat het in een bosrijke omgeving ligt.
Afbeelding
Hier zie je de ingang met het trapetje dat iets naar beneden loopt en de roze hortensia's die naast het pad staan.
Afbeelding
Hier zie je dat er een meertje onder het hui door loopt, met vissen erin. en dat er buiten een klimtoestel voor kinderen is en een BBQ met zitgedeelte
Afbeelding
En hier zie je nog de andere kant van het huis met het meertje.

Het huis is nog niet ingericht en staat ook nog niet op de uitwisseling vanwege die technische storing.
Ben ook niet bang om kritiek te geven want ik heb nog niet veel huizen gebouwd en ben er dus ook nog niet zo goed in.
Ik wou dan eigenlijk ook iets met de constrainFloorElevation true cheat doen maar ik krijg niet voor elkaar dat ie werkt.
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Kaskai's bouwwerken

:thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup
Mooi huis!
Alleen raad ik niet aan om op de uitwisseling te uploaden: ze hebben daar een culling script ingezet die uploads die niet genoeg zijn gedownload weghalen.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Kaskai's bouwwerken

Dankjulliewel allemaal voor de positieve reacties :smile
o0simsfreak0o schreef:uhm om die cheat aan te zetten moet je: constrainfloorelevation false, doen true is om uit te zetten :tongue
ow vandaar :blush
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Kaskai's bouwwerken

Mooi huis Kaskai :laugh maar waarom ligt het huis in een kuil?

Misschien een tip voor je screens: Als je de screens gaat maken kun je de terreinverf knop aanzetten, dan zie je niet de hokjes op je kavel.

Ga vooral zo door :wink
Afbeelding
Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Kaskai's bouwwerken

dankje en bedankt voor de tip :wink

en de reden waarom het in een kuil ligt is dat ik nooit van tevoren een idee heb maar gewoon begin te bouwen en toen kreeg ik ineens de ingeving om wat met die cheat te doen. Maar dat lukte toen niet en toen ben ik gewoon verder gegaan met bouwen en vandaar dat het in een kuil ligt :tongue
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Kaskai's bouwwerken

Aha oke :P het geeft wel een grappig effect.
Gelukkig kan het (nog) niet regenen in sims 3 anders was het huis zo volgelopen in die kuil hahaha
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie