Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

18 berichten • Pagina 1 van 1

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Markos´ Bouwseltjes

Hey iedereen! ;-)
Ik ben nou niet echt een bouwer.. Ik maak hooguit 4 huizen per jaar :sweatdrop ! Maar nu ben ik van plan om wat meer te gaan bouwen! :D Want zoals sommige al zeggen: ;-)
'Hoe meer je bouwt, hoe beter je wordt! :D ' Maar eigenlijk vind ik bouwen stiekem ook wel leuk, maar ik doe het gewoon nooit! :roll:
Hier komen huizen te staan die denk ik voorlopig niet te downloaden zijn omdat ik nog echt een beginner ben, en ze zullen heus niet zo mooi zijn in het begin :D! Misschien als jullie het heel graag willen, ik er ooit wel eentje te download zet :tongue: . En misschien als ik wat meer een ervaren bouwer ben -(Wat overigens nog best lang gaat duren, of misschien zelfs helemaal niet! :P) dat ik alle huizen wel een keer te download zet, maar nu is het eigenlijk gewoon bouwen, tips, veranderen, tips enz.! Ik heb echt jullie hulp nodig dus tips zijn 10000% Welkom ook 'Ik vind het huis eigenlijk best lelijk' Mag ook, je mag alles zeggen :D ! (Dan kan ik het namelijk aanpassen :)) !
Hier komen:
- Huizen gebouwd voor mijn 365
- Huizen gebouwd voor tips, omdat ik het leuk vind en voor aanpassingen
- Huizen voor iemand (Stel.. :- )

Preview's en huizen

Huizen: V
Verwijderd

Preview: V
Verwijderd

Laatst gewijzigd door markos op vr 14 aug 2015, 20:25, 6 keer totaal gewijzigd.

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

-

-

Laatst gewijzigd door markos op vr 14 aug 2015, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.

fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: Markos´ Bouwseltjes

Leuk je hebt een aparte bouwstijl gebruikt, zie je niet vaak maar dat maakt het juist weer eens anders ;)

Vind zelf de slaapkamers met de 2 persoonsbedden erg druk door het behang, zo lijken de kamers nog kleiner. Misschien kan je een neutrale kleur gebruiken zodat het ruimer lijkt.

Vind het verder erg leuk gedaan!
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

-

-

Laatst gewijzigd door markos op vr 14 aug 2015, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Daandanoon
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
44
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 23:04

Re: Markos´ Bouwseltjes

Misschien kan je wat minder felle kleuren gebruiken, dan ziet het er toch net iets realistischer uit. Maar de schuine vormen in de boot vindt ik wel leuk gemaakt.
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Markos´ Bouwseltjes

Ik vind het een erg leuke boot. :laugh
Mijn tip: Maak wat meer gebruik van Create a Style. Ik zie dat je vele voorwerpen gewoon zo in de kamer heb gezet, zonder bij te kleuren. Zelf zou ik er niet zonder kunnen. Als je hier veel gebruik van maakt, dan zien voorwerpen er sneller persoonlijk en uniek uit. Je eigen tintje als het ware. :)
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Markos´ Bouwseltjes

abctje schreef:Ik vind het een erg leuke boot. :laugh
Mijn tip: Maak wat meer gebruik van Create a Style. Ik zie dat je vele voorwerpen gewoon zo in de kamer heb gezet, zonder bij te kleuren. Zelf zou ik er niet zonder kunnen. Als je hier veel gebruik van maakt, dan zien voorwerpen er sneller persoonlijk en uniek uit. Je eigen tintje als het ware. :)
Dankjewel! Ja, ik bouw niet zo vaak... Maar bedankt voor de tip! Lief van je! :knuffel
In het volgende huis ga ik het zeker meer gebruiken!
Daandanoon schreef:Misschien kan je wat minder felle kleuren gebruiken, dan ziet het er toch net iets realistischer uit. Maar de schuine vormen in de boot vindt ik wel leuk gemaakt.
Ook heel erg bedankt! :D
Ik heb de boot overigens niet zelf gemaakt, de buitenkant is gewoon hetzelfde gebleven!
Ik heb alleen 2 extra kamers erbij gebouwd! :laugh

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie