Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

22 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Uniquee
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
209
Lid geworden op:
zo 23 mei 2010, 16:19

Uniquee's creaties (:

Hello! (:
Heel lang ben ik hier niet geweest (al was ik er wel, alleen niks gepost!)
Maar ik wil toch graag weer een creatie met jullie delen waar ik erg blij mee ben! Het gaat om een 'klein' huis voor twee sims. Wel is er al een kleine bovenverdieping voor een eventuele babykamer alleen dan zou de benedenverdieping ook lichtelijk aangepast moeten worden. Ik heb dit huis gemaakt voor mijn sim die dol is op avontuur. Er zijn dan ook veel souvenirs/avontuurlijke decoraties gebruikt. Ook zitten er bijna geen downloads in, want ik heb ze er bijna allemaal uitgehaald.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: Uniquee's creaties (:

Een tip: ik weet niet of je het huis gaat uploaden? Ik denk dat het fijn is als je vermeld of je CC gebruikt in je huis.
Maar dat is eigenlijk maar een klein iets. Je hebt het bouwen en inrichten goed in je vingers dus verdere tips heb ik niet. :klap
Gebruikersavatar
Uniquee
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
209
Lid geworden op:
zo 23 mei 2010, 16:19

Re: Uniquee's creaties (:

Ik had er ook bijgezet dat ik er bijna geen downloads In gebruik, ik had er altijd onwijs veel maar mijn computer kon niet alle uitbreidingen+downloads meer aan. Ik heb daarom ook alleen de "leukste" uitbreidingen eropgezet en een paar downloads. Dus mijn huizen zijn aardig download vrij! (: En bedankt voor het compliment ! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Uniquee
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
209
Lid geworden op:
zo 23 mei 2010, 16:19

Re: Uniquee's creaties (:

Ik was laatst begonnen met een ontzettend uitgebreid project voor een huis in China, ik was goed op dreef tot mijn spel compleet vastliep.. En ik had het niet opgeslagen. Ik heb nog een screenshot van de voorkant gedeeltelijk af en een stukje binnenkant. Voorlopig ben ik er even klaar mee, maar wie weet begin ik er binnenkort weer "opnieuw" aan. :(

Afbeelding

Afbeelding

Toen ik de foto van de binnenkant maakte, stond hij al vast, vandaar de verpeste foto. Maar geeft wel een idee waar ik voor ging
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie