Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Timon4
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
vr 01 jan 2010, 23:37

The W Hotel Group UPDATE

Ik ben altijd bezig geweest met het bouwen van hotels in de sims. Nooit maakte ik er één af, omdat het simpelweg heel veel werk is. Meestal was ik na één kamer alweer klaar met het hele concept. Nu heb ik dus besloten om de vorderingen van mijn huidige hotel hier te plaatsen, zodat ik een stok achter de deur heb om het nu eindelijk eens af te maken.
Ik heb dus mijn eigen fictieve bedrijf opgezet, The W Hotel Group, al mijn hotels zullen dus zo heten(Hotel W, Bridgeport etc.)

I hope you'll like it!

Laatst gewijzigd door Timon4 op wo 15 mei 2013, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Timon4
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
vr 01 jan 2010, 23:37

Hotel W Monte Vista

Hotel W Bridgeport

Change of plans!
Na een tijdje was ik toch wel weer uitgekeken op Monte Vista, dus ben ik maar weer terug gegaan naar Bridgeport. Hier heb ik zelf een gebouw neergezet en ben begonnen met het inrichten. Inmiddels heb ik de lobby en het restaurant af, en hierbij dus de eerste screenshots...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laatst gewijzigd door Timon4 op wo 15 mei 2013, 19:02, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Timon4
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
vr 01 jan 2010, 23:37

Re: The W Hotel Group

Ik zou echt graag aan een wedstrijd meedoen om een hotel te bouwen. Ik kan er zelf ook geen aanmaken, want dan mag ik zelf natuurlijk niet meedoen. Er zijn op dit moment sowieso amper wedstrijden waar je mag bouwen MET downloads en store items :thumbdn
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: The W Hotel Group

Timon4 schreef:Ik zou echt graag aan een wedstrijd meedoen om een hotel te bouwen. Ik kan er zelf ook geen aanmaken, want dan mag ik zelf natuurlijk niet meedoen. Er zijn op dit moment sowieso amper wedstrijden waar je mag bouwen MET downloads en store items :thumbdn
Wie weet start ik er binnenkort een op als ik wat meer tijd heb!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie