Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

36 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
UltraPulse
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
207
Lid geworden op:
zo 28 feb 2010, 12:54

Re: Creatie met dank aan S3N & co.

Zo, na een half jaartje afwezig te zijn geweest, hebben we weer een creatie in elkaar gesleuteld.
Omdat de tricks een beetje waren weggezakt, heb ik weer gebruik gemaakt van de tutorials.

Hier vind je de laatste creatie:
Het mooiste aan dit huis vind ik dat je de 'garagedeur' in de keuken open kunt zetten.
Dan heb je ineens een eenheid met de tuin.
Echt vet, dan gaan je sims spontaan ontbijten in de tuin!!!

Beach house:
Afbeelding


En de screen shots

En de download.

Laatst gewijzigd door UltraPulse op vr 22 okt 2010, 14:17, 5 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
UltraPulse
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
207
Lid geworden op:
zo 28 feb 2010, 12:54

Re: Creaties van UltraPulse

Onderstaand huis is gebouwd naar het voorbeeld van een echt bestaand huis in mijn geboortedorp, met behulp van Google maps.
Afbeelding

Afbeelding

Helaas had ik niet alle juiste materialen, dus is er een vrije impressie ontstaan.

Screen shots

De download laat nog even op zich wachten. tijdens het opslaan liep het spel vast, waardoor ik opnieuw moet beginnen.
Omdat het alles bij elkaar een dag werk was, moet ik eerst weer even moed verzamelen... :cry
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Creaties van UltraPulse

Mooi laatste huis ook weer. En leuk ss ook zo door de bomen heen en met zo'n watertje ervoor.
Het klopt dat het namaken van een huis niet altijd even gemakkelijk is. Ik ben nu ook bezig met een gebouw na te bouwen. Een nicht van mijn moeder en haar haar man zijn vorig jaar begonnen met de bouw van een Bed&Breakfast in Spanje. Nu was ik daar vorig jaar al aan begonnen met behulp van bouwtekeningen, maar nu kwam ik er laatst achter dat er toch weer dignen veranderd zijn...heeel vervelend.. :laugh Maar het lijkt al aardig.
Ik wil alleen ook nog de binnenkant ongeveer hetzelfde gaan maken dus het duurt nog even voordat hij online komt hier. ;-)
Gebruikersavatar
UltraPulse
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
207
Lid geworden op:
zo 28 feb 2010, 12:54

Re: Creaties van UltraPulse

Inmiddels zijn er een aantal huizen toegevoegd aan de woonwijk.
Afbeelding

Je kunt alle huizen combineren om afwisseling te creëeren.

Hier vind je een setje screen shots.

Hieronder zal ik alle unieke downloads neerzetten:
Experiment
Linker deel
Linker deel II
Rechter deel
Rechter deel II
Midden A
Midden B
Midden C
Vrijstaande villa I

Hieronder staat het originele beright:

Hey allemaal, ik ben voor Miss_Darkie huizen aan het ontwerpen in dezelfde stijl, zodat ze een soort wijk kan creëren.
Ik heb er nu drie af, en die wilde ik graag met jullie delen, en eventueel commentaar.

Dit zijn de drie huizen, een linker een rechter en een middenstuk zodat je een rijtje kan maken.

Vanmiddag had ik al een proefexemplaar gemaakt, die is hier te vinden.

Wat vinden jullie ervan, en heb je nog tips?

Laatst gewijzigd door UltraPulse op za 11 sep 2010, 14:01, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Creaties van UltraPulse (Upd. 22-10)

Mooi huisje! Maar het water ligt wel gevaarlijk dicht langs de stoep. Stel er komt een klein meisje op een driewieler langs en ze verliest plots de macht over haar stuur!! :scared
Dan is er geen hekje om haar op te vangen!

Oke weer even serieus... :P
Mooi huis dus! En ik vind dat tennisveld ook heel leuk gemaakt! Dan is het inderdaad irritant dat je er geen tennisballen op kunt leggen maar alleen rugbyballen enzo ;)
Gebruikersavatar
UltraPulse
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
207
Lid geworden op:
zo 28 feb 2010, 12:54

Re: Creaties van UltraPulse (Upd. 22-10)

Bakie schreef:Mooi huisje! Maar het water ligt wel gevaarlijk dicht langs de stoep. Stel er komt een klein meisje op een driewieler langs en ze verliest plots de macht over haar stuur!! :scared
Dan is er geen hekje om haar op te vangen!

Oke weer even serieus... :P
Mooi huis dus! En ik vind dat tennisveld ook heel leuk gemaakt! Dan is het inderdaad irritant dat je er geen tennisballen op kunt leggen maar alleen rugbyballen enzo ;)
Ik heb het huis in Sunset Valley op de plaats van het stadion gezet.
Daar zullen weinig kleine meisjes voorbij fietsen :)

Wbt tennisbaan, inderdaad, maar eigenlijk is die baan er meer in gelegd omdat ik geen fantasie meer had om wat met die lap grond te doen. 8-)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie